  • 71. Data: 2009-11-27 16:49:48
    Temat: Re: KIEDY W Cyfra+ ???!!!
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > No tak, ale prymitywizm umysłowy homo-sovieticusa

    och taaaak...jaaaaaasne........a to, że znam rosyjski, to już w ogóle mnie
    pogrąża.

    Ale - jak już powiedziałem - dobrowolna ciasonta nie jest karlana i każdy żyje
    w takim ciepłym bagienku umysłowym, na jakie jego zwoje mózgowe stać.

    Miłej lektury "Fuctu" oraz miłego oglądania "2012" i "Meet The Spartans".

  • 72. Data: 2009-11-27 16:53:35
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Wolno Ci tak sądzić, a mnie wolno nie być zainteresowanym, nawet gdybyś miał
    > rację.

    pewnie.

    Notabene, jeśli dobrze policzyłem, to tylko w tym jednym wątku 11 osób uznało
    Twoją wypowiedź za wypowiedź głupią.

    Daje coś do myślenia?

  • 73. Data: 2009-11-27 16:55:17
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl>

    Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> napisał(a):

    > Moim zdaniem bardziej ni=BF dwie wojny =B6wiatowe dali si=EA nam we znaki=
    > =20
    > podczas rozbior=F3w.

    pierwszą wojnę można wliczyć w ten czas rozbiorów, pomijając już
    kontrowersyjność Twojej tezy....

  • 74. Data: 2009-11-27 17:29:27
    Od: "L" <n...@n...com>

    "Cavallino"
    > Jasne, zwłaszcza jak znów wrócą czasy przymusowych zapisów do tppr.
    > Co ja się wtedy listów pa ruski napisałem. ;-)
    ? jaki przymus ? u mnie nie przymuszali - sam się zapisałem i nie żałuję
    tego kroku . Ba - nie przeszkadzało mi to być ministrantem w owych czasach
    gdy msze były po łacinie odprawiane .....

  • 75. Data: 2009-11-27 17:38:40
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    > Wolno Ci tak sądzić, a mnie wolno nie być zainteresowanym, nawet gdybyś
    > miał rację.

    Nie ma sensu ta rozmowa. To tak jakby sie kłócił z jaśnie rządzącym
    Panem Prezydentem. Czarne jest białe, i odwrotnie :)Viva mochery. :-)

    Jingiel

  • 76. Data: 2009-11-27 18:40:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:heovvc$59t$1@inews.gazeta.pl...

    > och taaaak...jaaaaaasne.......

    Dokładnie.
    Długo masz zamiar w ten sposób?

  • 77. Data: 2009-11-27 18:41:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    wiadomości news:

    > Notabene, jeśli dobrze policzyłem, to tylko w tym jednym wątku 11 osób

    Oczywiście.
    Że czasy komuny i zmuszania wszystkich do posiadania jedynie słusznego
    zdania i zainteresowań są jeszcze za mało odległe.

  • 78. Data: 2009-11-27 18:43:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "L" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > "Cavallino"
    > ? jaki przymus ? u mnie nie przymuszali

    A u mnie Pani rozdała deklaracje na lekcji i kazała wypełnić.
    A potem kazała listy pisać.

    > - sam się zapisałem i nie żałuję tego kroku . Ba - nie przeszkadzało mi to
    > być ministrantem w owych czasach gdy msze były po łacinie odprawiane .....

    A to swoją drogą, ja miałem podobnie.
    I może dlatego do obu tych instytucji czuję mocne obrzydzenie. ;-)

  • 79. Data: 2009-11-27 18:43:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma sensu ta rozmowa. To tak jakby sie kłócił z jaśnie rządzącym Panem
    > Prezydentem.

    Dokładnie tak.
    On też poczuwa się do decydowania za innych co oni powinni robić i lubić, a
    czego nie.

  • 80. Data: 2009-11-27 19:08:13
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Przemek Budzyński napisał:
    > pierwszą wojnę można wliczyć w ten czas rozbiorów,

    Niby tak, ale jednak wojna to wojna, a okupacja (bo tak można nazwać
    rozbiory) to okupacja.

    > pomijając już kontrowersyjność Twojej tezy....

    Może i jest kontrowersyjna, nie jestem historykiem, mogę się nie znać.
    Zresztą zależy z jakiego punktu widzenia do sprawy podejść. Ale IMO to
    już temat na inną grupę.