  • 81. Data: 2009-11-27 21:06:48
    Temat: Re: KIEDY W Cyfra+ ???!!!
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Że czasy komuny i zmuszania wszystkich do posiadania jedynie słusznego
    > zdania i zainteresowań są jeszcze za mało odległe.

    dlaczego zmuszania? Cały czas mówię - zdanie jest Twoje. Nikt Ci go nie
    odbiera. A to że jest głupie i prymitywne - prawa do takiej jego oceny nikt
    tym 11-12 osobom też odebrać nie może.

  • 82. Data: 2009-11-27 21:23:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hepf18$1d4$1@inews.gazeta.pl...

    > dlaczego zmuszania?

    Przeczytaj wątek od początku, to będziesz wiedział.
    Przez cały wątek próbujecie wszystkimi sposobami (łącznie z epitetami i
    czystym chamstwem wylewających się z Waszych postów) zmusić mnie do
    wycofania się z twierdzenia, że to dobrze że Cyfra nie wprowadza kanału z
    ruskimi filmami.

    Nie uda Wam się - dla mnie ważniejsze są moje gusta niż Wasze, więc to jak
    coś oceniacie jest mi całkowicie obojętne, dla mnie liczy się tylko to czy
    mi się to podoba czy nie, oraz czy chcę to oglądać.
    A tego typu materiału nie chcę.
    I kudy Wam do moich potrzeb, ocen i gustów.

    Tak trudno to pojąć?

  • 83. Data: 2009-11-28 10:01:36
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > czystym chamstwem wylewających się z Waszych postów) zmusić mnie do
    > wycofania się z twierdzenia, że to dobrze że Cyfra nie wprowadza kanału z

    nieprawda. Natrząsamy się tylko z Twojej spiskowej teorii dziejów, z Twojej
    osobistej wojny z Putinem (podszytej zresztą fałszem, zakłamaniem i
    wygodnictwem, bo rezygnuujesz tylko z dóbr, z których zrezygnować łatwo), a
    dodatkowo z przemycanej przez Ciebie między wierszami tezy, że i tak nic nie
    tracisz, bo ruskie filmy to chłam dlatego że są ruskie.

  • 84. Data: 2009-11-28 10:40:37
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.neostrada.pl
    *L* napisał(-a):

    > ? jaki przymus ? u mnie nie przymuszali - sam się zapisałem i nie żałuję
    > tego kroku . Ba - nie przeszkadzało mi to być ministrantem w owych czasach
    > gdy msze były po łacinie odprawiane .....

    I jeszcze chyba tyłem do wiernych :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 85. Data: 2009-11-28 11:38:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > nieprawda.

    A jednak prawda.
    I możesz sobie pisać co chcesz i ile chcesz i tak swojego podejścia rodem z
    głębokiej komuny nie zamaskujesz.

  • 86. Data: 2009-11-28 12:03:55
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > A jednak prawda.

    bla bla...rżnij cytaty, rżnij...

    > I możesz sobie pisać co chcesz i ile chcesz i tak swojego podejścia rodem z
    > głębokiej komuny nie zamaskujesz.

    LOL akurat tu trafiłeś. Podejście do kultury wysokiej rodem z głębokiej komuny
    jest jakieś 12254678 razy lepsze i głębsze niż takowe AD 2009. Czyli Twoje.

  • 87. Data: 2009-11-28 12:13:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:her3jb$o83$1@inews.gazeta.pl...

    > bla bla

    Ano właśnie.
    Tyle warte są Twoje dyrdymały mające zmusić mnie do zmiany zdania na takie,
    które się Tobie podoba.

  • 88. Data: 2009-11-28 15:10:03
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Tyle warte są Twoje dyrdymały mające zmusić mnie do zmiany zdania na takie,
    > które się Tobie podoba.

    nikt Ci nie każe go zmieniać, powtarzam. Po prostu negatywnie na jego
    podstawie został oceniony przez liczną grupę osób Twój poziom intelektualny i
    kulturalny - ot, i wszystko. Możesz ten poziom nosić dalej w spokoju.

  • 89. Data: 2009-11-28 16:16:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:heregb$1v5$1@inews.gazeta.pl...

    > nikt Ci nie każe go zmieniać, powtarzam.

    Pultaj się dalej w rusofilskim stylu, może jakiegoś pomnika od kacapów się
    dorobisz.
    Np. jakimś odpowiednim towarzystwie - Dzierżyński byłby jak znalazł.

  • 90. Data: 2009-11-28 17:53:57
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Pultaj się dalej w rusofilskim stylu, może jakiegoś pomnika od kacapów się
    > dorobisz.
    > Np. jakimś odpowiednim towarzystwie - Dzierżyński byłby jak znalazł.

    o,o,o...własnie, własnie........

    to właśnie za to 12 osób uznało Cię za głupka :) :) :)

    Thanks for the replay :) :) :)