  • Data: 2011-05-24 12:38:03
    Temat: Re: KIA Picanto - pomożecie zinterpretować kod błędu?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ja" <b...@b...org> napisał w wiadomości
    news:4ddb88ef$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...

    > Trochę przekoloryzowałem. Wierzę, że problem zostanie usunięty

    Nie bardzo przekolorozowałeś.
    Moje problemy z gazem zostały na grupie umiejscowione dokładnie tak jak
    pisałeś - że zechciałem ominąć proces bólu i sam się nie doktoryzowałem z
    gazu, żeby wiedzieć więcej niż gazownik.

    A ja tylko chciałem taniej jeździć, a nie doktorat robić.
    Więc trzeba było wyciągnąć wnioski, a ból nie jest słuszną drogą.