  • 1. Data: 2009-08-06 13:57:52
    Temat: K750i brak ładowania i problem z klawiszami
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Witam,

    telefon działał sobie bez problemu gdyż tu nagle któregoś dnia przestał
    się ładować. No więc rozkręciłem i okazało się, że wymiotło ostatni pin
    (nr 12 chyba, ten co idzie zaraz do glassa), więc zdarłem wyżej trochę
    ścieżkę no i mała prowizorka, siup składamy i ładuje... Po naładowaniu
    na wyłączonym zauważyłem, że dwie diody na klawiaturze (górne) ciągle
    świecą, niezbyt jasno, ale świecą. Do tego nie działa linijka 123,
    guziki pod ekranem i 789. dodatkowo nie mogę wyłączyć fona jak go raz
    włączę. Ktoś poratuje? :)

  • 2. Data: 2009-08-07 08:00:29
    Temat: Re: K750i brak ładowania i problem z klawiszami
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Płytka z klawiaturą. Tak zdiagnozowano mi w serwisie jak miałem podobny
    problem z klawiszami *, 0 i #. Jednak u mnie nie było problemu z diodami.

    --
    Pozdrawiam,
    Wycior

  • 3. Data: 2009-08-07 21:23:27
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Wycior pisze:
    > Płytka z klawiaturą. Tak zdiagnozowano mi w serwisie jak miałem podobny
    > problem z klawiszami *, 0 i #. Jednak u mnie nie było problemu z diodami.

> [...]
    No właśnie, dlatego stawiam na glassa od klawiatury, ale sam go nie
    wymienię, szlak by to :)

  • 4. Data: 2009-08-11 08:58:02
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > No właśnie, dlatego stawiam na glassa od klawiatury, ale sam go nie
    > wymienię, szlak by to :)

    Diody są własnie na płytce z klawiszami, więc w czym problem??

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-08-11 22:27:11
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jingiel pisze:

    > Diody są własnie na płytce z klawiszami, więc w czym problem??
    >

    > Jingiel

    Akurat te dwie diody zasilane są inną gałęzią. Było naprawiane brak
    ładowania.

  • 6. Data: 2009-08-12 20:03:57
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Nex@pl pisze:

    > Akurat te dwie diody zasilane są inną gałęzią. Było naprawiane brak
    > ładowania.

    Po wygrzaniu wszystko działa, niestety te dwie diody nadal się lekko
    swiecą..