  • Data: 2012-03-03 11:48:41
    Temat: Re: Kłopot z zapalaniem w niskich temperatur ach
    Od: arturx zx9r <zottig1@_NOSPAM_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kolego tez mialem w ubieglym roku problem z zapalanie mojego motocykla
    Kawasaki Ninja ZX9r.Popierwsze zapalalem go nieprawidlowo bo z odrobina
    gazu i na pelnym ssaniu.
    Prawidlowe zapalenie to ustawienie ssania na do polowy zakresu i bez gazu
    przekrecic rozrusznikiem,acha wymienilem przed tym zabiegiem rowniez
    swiece na irydowe i teraz wszystko gra

    Marcin N napisal