  • Data: 2012-04-05 17:30:14
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 5 Apr 2012 11:34:18 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > A to ciekawe, że jak wam wygodnie, to nagle popularność dla tłuszczy staje
    > się wyrocznią.

    Wydaje ci się. A raczej: chciejstwo cię zaślepia.

    > A gdy ajfon bez transferu plików po BT bił rekordy sprzedaży
    > to co mówiłeś?

    Że to dziwny i bezsensowny pomysł. Podtrzymuję to w całej rozciągłości -
    umieszczanie niepełnej obsługi mało skomplikowanego standardu jest głupim
    pomysłem.

    > Że widocznie mają rację, BT nikomu potrzebny nie jest?

    Był tak mało potrzebny, że natychmiast obrodziło protezami służącymi do
    zastąpienia tej nikomu niepotrzebnej usługi.

    > Jeju, jak wy się pięknie podkładacie jeden z drugim.

    > Czy ty masz jakąś obsesję na punkcie tej Nokii i MS?

    A ty masz? Bo non stop ich bronisz.

    > Nie zmieniaj tematu i
    > zostańmy przy tym, jak to nagle rysiki stały się amejzing, bo zaczął
    > dołączać jej Samsung do swoich telefonów. Czy można już ogłosić, że
    > wszystkie poprzednie ajfony i galaxy to były porażki, bo nie miały rysika?

    Ten amejzing to ci się przyśnił. A raczej pracowicie postawiłeś sobie
    kolejnego chochoła z którym mógłbyś walczyć. Samsung nigdy nie twierdził,
    że jest w tym jakiś amejzing. Zrobił jeden telefon/tablet, wyposażony w
    ekran z którym był sens używać piórka. JEDEN. Pomysł chwycił, rozwiązanie
    się sprzedało. Na tyle dobrze, że w planie jest duży tablet z takim
    piórkiem, bo okazało się, że i w dobie GUI przeznaczonego do obsługi palcem
    miejsce dla piórka też się znajdzie. Przy pisaniu, rysowaniu czy obsłudze
    programów gdzie przydatna jest precyzja - bo przecież nie przy zwykłej
    obsłudze urządzenia.
    Natomiast kapłanów nawracających ogniem i mieczem na wiarę w to piórko
    wyśniłeś sobie już chyba sam. Albo ktoś ci dał polecenie służbowe żeby ich
    wyśnić.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118