    From: "SCV" <s...@w...one.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Już jutro pożegnaszswój Polpak
    Date: Sun, 29 Dec 2002 21:54:17 +0000 (UTC)

    "WłodzimierzGąsior" <n...@m...com> wrote in message
    news:aul5r1$ppa$1@news.tpi.pl...
    > Witam grupowiczów.Nazywam się Włodzimierz Gąsior, jestem dostawcą
    internetu
    > w Miechowie(36 km od Krakowa),to my postanowiliśmy upomnieć się o swoje
    > prawa w czasie ,gdy Tpsa rok temu zaczęła wstawiać tłumiki,a teraz stajemy
    > się świadkami nowej strategii-prawie 50 % podwyżki, i jak zdążyłem
    zauważyć
    > praktyka jest taka sama(pakiety giną jak piasek z worka Grzesia,a z CST
    > słyszymy tylko Frame Relay,cir,cir,cir,cir........ ,jak długo
    > jeszcze?
    Źle się dzieje w naszym kraju. Sprzedajemy największe nasze firmy (a
    właściwie to nasz poje* rząd ustalony przez niemniej poje* obywateli). Ty
    martwisz się swoim FR, ja mam na głowie zasraną usługę, która zwie się
    InternetDSL (codziennie kilkanaście(dziesiąt) zwisów i dodatkowo w promocji
    kilka dłuższych awarii tygodniowo). Od dwóch miesięcy nie mam już
    oferowanego 512kbps tylko 450 kbps w dobrych momentach. Gdyby nie SDI (cóż
    za zabójcza prędkość) sąsiada i jego dobra wola, pewnie już nie miałbym komu
    tego internetu rozdzielać. Znajomy także z Wrocka ma ten sam problem, z tym
    że brak zapasowego łącza. Jeśli w najbliższej przyszłości tepsiarze nie
    zmienią swojej głupiej strategii, wspomogę Pro Futuro, choćby nie wiem jakim
    kosztem i wypnę się gołą du* na "krajwego" operatora.

    PS Apel do kolegów administratorów ASK: nie kupujcie iDSL dopóki
    (nie)działanie tej usługi się nie zmieni. Jeśli się jednak zdecydujecie,
    radzę zaopatrzyć się w podręczną apteczkę ze środkami przeciwdepresyjnymi.

    --
    SCV