-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
po-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 17 Jan 2013 01:51:28 +0100
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW
References: <kd30dc$baj$1@mx1.internetia.pl> <50f50695$1@news.home.net.pl>
<50f52395$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<50f59090$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<50f5b180$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<kd4ki7$dce$1@news.dialog.net.pl>
<50f6045b$0$1230$65785112@news.neostrada.pl> <kd5mrl$oo6$1@dont-email.me>
<50f66e89$0$1294$65785112@news.neostrada.pl> <kd6t8q$qld$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <kd6t8q$qld$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 58
Message-ID: <50f74b11$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
X-Trace: 1358383890 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26686 91.150.220.115:4307
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2479795
[ ukryj nagłówki ]On 1/16/2013 7:58 PM, ddddddd wrote:
> W dniu 2013-01-16 10:10, _Michał pisze:
>> Jak podjadę do mechanika to się podłączy, dużo bardziej mi się wydaje ze
>> to są dziwne pomysły programistów w BMW.
>>
>
> masz rację - wydaje ci się :)
>
>> tam są wkodowane algorytmy ala wyjście z zakrętu z piskiem (niezależnie
>> od trybu), rzucić tyłem na wyjeździe z ronda (kontrolowane przez trakcję
>> w 100%),
>
> raczej ciężkie do zrobienia, bo tak jak w skodzie wycina obroty, ale
> dokładnie tak mi się działo przy padniętym lewym tylnym czujniku
> (sporadyczne uszkodzenie, kontrolka abs się nie świeciła, a mogłem przy
> włączonym ASC lecieć bokiem na suchym asfalcie). Prawy tylny czujnik
> padł w inny sposób - na stałe zaświeciły się kontrolki ab i asc.
> Mimo wszystko polecam kupić interface, przy pierwszym podłączeniu w
> serwisie się zwróci (bo po co na wymianę czujnika abs jechać do serwisu
> jak to 5 minut roboty)
>
W renówce padnięcie (zawieszenie - bo potem działał) czujnika zamieniało
auto w cegłę-kilera.
Tu właśnie ani ABS ani DSC nie zgłasza błędów (na desce) (z tym że ja
mam to DSC II 5.0 co nie do końca jest to samo co ESP (np w reno) - i co
by ludzie pisali że jest to po schemacie widzę że nie jest - ślepa
uliczka niemieckiej elektroniki i softu ;) ).
Ok rzucę okiem na czujnik - przy kupnie i potem jak było raz w serwisie
czy wszystko z nim ok to miałem tylko błędy w komunikacji fotel<->auto
bo coś wtyczka nawalała i jakaś pierdoła już nie pamiętam w silniku.
Właśnie te czujniki o tyle dziwne mi się wydają że cała trakcja
zachowuje się perfekcyjnie, na śniegu rzuca za każdym razem tak samo
idealnie, ma "wbudowane" uślizgi itp. pełna powtarzalność dokładnie tak
jak "ma być".
A sytuacja którą opisywałem jest też niemożliwa do wyłapania przez ten
soft, zwłaszcza jak ma finezyjne uślizgi wprogramowane (one są za bardzo
finezyjne żeby były efektem błędu czujnika).
ale oki sprawdzę :)
A jak ten interfejs wygląda i co się z nim robi ? (pamiętam taką wtyczkę
okrągłą do silnika co się wsadzało, i z niej można było gadać z kompem
silnika, skrzyni, fotelami, zawieszeniem itp.. - to to ? czy coś w
kabinie ? do laptopa po USB się podłącza ? - a może z ekranu gps z menu
mogę sobie wejść i popatrzeć na rzeczy ?
co do samodzielnej wymiany: Na razie to ja tu nie wiem jak tu olej
sprawdzić ;) ale w reno to (nawet!) akumulator wymieniałem ;) to się za
samodzielną naprawę nie zabieram ;) a dodatkowo BMW są strasznie tanie w
naprawie, częściach i serwisowaniu - mechanik zadowolony bo safrane to z
laptopem w ręce trzeba było naprawiać, a tu wszystko zwykłe i odrobinkę
więcej miejsca pod maską żeby rękę włożyć (w reno akumulator był z
przodu i miejsca brakło - prawie za każdym razem wyciąganie silnika).
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody