  • Data: 2016-12-23 20:46:50
    Temat: Re: JotaFon ;)
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-23 o 17:48, re pisze:

    > Myślałem, że odcinkowe są na długich prostych, bo inaczej co tu mierzyć,
    > ale może faktycznie nie.

    Wtrącę się do Waszej dyskusji. W mojej okolicy jest 1 odcinkowy lecz
    stawiają już 2 kolejne. Ten działający nie ma żadnych świateł i przejść.
    Jest las po obu stronach, ale droga kręta. Były 2 pasy pod górę i jeden
    w dół. Zwężyli ją bo taka moda u nas panuje. Cały świat poszerza drogi,
    u nas zwężają.

    Dwa kolejne będą w środku miasta.

    #1 Ograniczenie 50. 2x po 2 pasy. Po drodze są światła i przejścia
    głównie na światłach choć nie tylko. Ulica poza sezonem pozwala jazdę z
    dowolną prędkością. Teren niby zabudowany ale sporadycznie widuje osoby
    przechodzące przez przejścia. Stłuczki praktycznie nie występują.

    #2 Ograniczenie do 70. 2x po dwa pasy bez zakrętów i skrzyżowań. Po
    jednej stronie ulicy nie ma nic poza chodnikiem. Po drugiej stronie od
    czasu do czasu budynek firmy, stacja paliw. Krótko mówiąc prawie
    pustynia. Jedno przejście dla pieszych, na którym nikogo nigdy nie
    widziałem. Stłuczki czy wypadku nigdy też tu nie widziałem. Ale pomiar
    będzie...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek