  • 11. Data: 2016-01-12 11:40:10
    Temat: Re: Jeszcze w temacie Tesli
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-01-09 o 14:42, Pszemol pisze:

    > No to policz... i zastanów się, czy Twoje "zatrwożenie" nie jest
    > przypadkiem owocem czyjejś zamierzonej manipulacji... :-)

    Nie musi być manipulacja.
    Po prostu Tesla jest ciekawostką, nowością.
    Więc lepiej pisać o pożarze Tesli bo sensacja większa i news
    bardziej medialny.

  • 12. Data: 2016-01-12 12:38:34
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-01-12 o 11:40, robot pisze:

    > Nie musi być manipulacja.
    > Po prostu Tesla jest ciekawostką, nowością.
    > Więc lepiej pisać o pożarze Tesli bo sensacja większa i news
    > bardziej medialny.

    Zwykle płoną samochody stare, powypadkowe, drutowane itp.
    Tesle stare nie są i raczej ludzie serwisują je w ASO.
    Podejrzewam, że statystycznie Tesle pod tym względem są (niestety) w
    ścisłej czołówce.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2016-01-12 13:45:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "robot" <r...@o...pl> wrote in message

    > Nie musi być manipulacja.
    > Po prostu Tesla jest ciekawostką, nowością.
    > Więc lepiej pisać o pożarze Tesli bo sensacja większa i news
    > bardziej medialny.

    Może masz rację że niewinne powody...

  • 14. Data: 2016-01-12 13:46:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> wrote in message

    > Zwykle płoną samochody stare, powypadkowe, drutowane itp.

    Skąd ten pomysł? Masz jakieś statystyki czy zgadujesz?

    > Tesle stare nie są i raczej ludzie serwisują je w ASO.
    > Podejrzewam, że statystycznie Tesle pod tym względem są
    > (niestety) w ścisłej czołówce.

    Zgadujesz?

  • 15. Data: 2016-01-12 14:14:57
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zwykle płoną samochody stare, powypadkowe, drutowane itp.

    Z samozaplonu to raczej slynely ktores autka na F i jak najbardziej nowe.

    > Tesle stare nie są i raczej ludzie serwisują je w ASO.

    W nich raczej niewiele jest do serwisowania.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa