  • Data: 2016-01-09 19:01:37
    Temat: Re: Jeszcze w temacie Tesli
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cs0cu9klutk.1su7ozgltnzoc$.dlg@40tude.net...
> [...]
    2719/http://www.communities.gov.uk/pub/894/FireStati
    sticsUnitedKingdom2003PDF1724Kb_id1124894.pdf

    > Ale o tych nie piszemy ("sytuacja w paryzu wrocila do normy
    > - teraz plona 1-2 samochody co noc").
    >
    > 20 tys rocznie ... to bym chyba musial widziec jakies plonace na
    > parkingu.

    Czyli kwestionujesz statystyki na podstawie swoich domysłów?

    > O wypadkach jednak pisza.
    > http://www.gazetawroclawska.pl/tag/pozar-samochodu-w
    roclaw.html

    > http://www.straz.gov.pl/panstwowa_straz_pozarna/stat
    ystyka
    > wczoraj 29 "srodkow transportu".
    > W roku 2014 6796 pozarow samochodow osobowych i ich przyczep.
    >
    > Jesli przyjac ze 2/3 to podpalenia ... a mamy zarejestrowanych ponad
    > 20 mln pojazdow.

    20 miliony zarejestrowanych nie znaczy wcale że tyle jest na drogach.
    Liczysz bowiem przyczepki i trabanty które stoją w garażu na lepsze czasu.

    > No, tych wypadkow troche bylo ...
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_electric_vehic
    le_fire_incidents
    > ciekawe - w 2013 glownie, przez dwa lata spokoj - dodali jakas oslone?

    Trochę było... raptem 8 sztuk Tesli. Nie wygłupiaj się, please.