  • Data: 2010-06-17 15:51:09
    Temat: Re: Jeszcze raz o jeździe w kanionie:-)
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    gildor pisze:

    > nie. nic nie zrobiło to auto, a gośc jechał po linii czego mu nie wolno.

    Nie wolno to zajmowac wiecej niz jednego pasa ruchu i to wg mnie jedyny
    przepis ktory zlamal motocyklista.

    Jesli by nie bylo filmu to wg mnie udowodnienie tego wykroczenia
    motocyklisty byloby niezwykle trudne, bo moto jednak ma kola obok lini
    przerywanej i adwokat raczej by znalazl metode aby wykazac ze swiadkowie
    nie wskaza jednoglosnie tego samego toru jazdy a potem by wyjasnial ze
    moto zajmowalo lewy pas ino blisko jego krawedzi.

    A auto jednak zaczelo manewr bez pewnosci ze nie zajedzie nikomu drogi.

    Mysle ze wiekszosc z motocyklistow w tej sytuacji bys sie nie wyjebala
    ale nerw by sie napiął.

    KJ