-
11. Data: 2012-07-29 14:50:23
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: "Tomek" <m...@o...pl>
Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:jv2hnc$7qo$60@usenet.news.interia.pl...
>
> Myślę, że moc 90 KM może być już trudno opanować, a poza tym tak wysilony
> silnik (prawie jak F1) musi być awaryjny! Ja bym dla bezpieczeństwa wziął
> wersję 68 KM.
Źle waść myślisz. Faktycznie 100 KM z 1,5 to wysilenie...
TSI w niekórych modelach mają 370 KM z 2,0.
Cały downsizing to właśnie nieduże, lekkie wysilone jednostki.
-
12. Data: 2012-07-29 16:22:06
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>
begin Maciek
> Poza tym nie jezdzi sie na koniach, tylko na niutkach!
Dokładnie!
--
ignorance is bliss
-
13. Data: 2012-07-29 16:42:31
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>
begin Tomek
> Źle waść myślisz. Faktycznie 100 KM z 1,5 to wysilenie...
A nie? Polonez 1,5 SLE miał 87 KM i to tylko na papierze. A jakby nie
było jest to auto o dość nowoczesnej konstrukcji, znakomicie zaliczył
angielski crash test.
> TSI w
> niekórych modelach mają 370 KM z 2,0.
Jazda takim autem wymaga już chyba posiadania licencji rajdowej.
> Cały downsizing to właśnie
> nieduże, lekkie wysilone jednostki.
A przy tym mało trwałe.
--
ignorance is bliss
-
14. Data: 2012-07-29 16:43:02
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>
begin Tomek
> Różnią się geometrią pracy turbosprężarki (regulowane kierownice lub
> nie) i chłodnicą doładowania. Zwróć uwagę na momenty obrotowe.
> np. 85KM ma 200 Nm, zaś 100 KM ma 240 Nm. Więc to nie soft, albo nie
> tylko soft.
Dokładnie, większa ilość niutuw ewidentnie wskazuje, że to nie soft.
Widzę, że kolega głęboko siedzi w temacie!
--
ignorance is bliss
-
15. Data: 2012-07-29 16:46:36
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello t?,
Sunday, July 29, 2012, 4:42:31 PM, you wrote:
>> Źle waść myślisz. Faktycznie 100 KM z 1,5 to wysilenie...
> A nie? Polonez 1,5 SLE miał 87 KM
82KM. 86KM mial 1.6
> i to tylko na papierze.
Jeździłem 1.5GLE i nie narzekałem.
[...]
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
16. Data: 2012-07-29 16:49:11
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>
begin RoMan Mandziejewicz
>> A nie? Polonez 1,5 SLE miał 87 KM
>
> 82KM. 86KM mial 1.6
Tym gorzej. Po tym porównaniu jasno widać, że silnik Dacii jest bardzo
wysilony.
--
ignorance is bliss
-
17. Data: 2012-07-30 00:17:45
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 29 Jul 2012 14:43:02 +0000 (UTC), t? napisał(a):
> Dokładnie, większa ilość niutuw ewidentnie wskazuje, że to nie soft.
> Widzę, że kolega głęboko siedzi w temacie!
Nudzisz!
Musisz trollowac w kazdym watku?
Niewysilone diesle to byly np. merce rozwijajace z 2,4 litra szalencza moc
60 koni. 90 koni z 1,5 l to JEST wysilony motor. W eksploatacji typowej dla
auta rodzinnego jest wazne, czy pad nastapi po 150, czy po 300 tys. km. W
przypadku bi, sri, quad-turbo wyzylowanego do granic mozliwosci w aucie
sportowym (no ok, jak z dieslem to moze sportawym) nie ma to juz wiekszego
znaczenia.
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
18. Data: 2012-07-30 00:42:15
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>
begin Maciek
> Niewysilone diesle to byly np. merce rozwijajace z 2,4 litra szalencza
> moc 60 koni. 90 koni z 1,5 l to JEST wysilony motor.
No przecież piszę.
> W eksploatacji
> typowej dla auta rodzinnego jest wazne, czy pad nastapi po 150, czy po
> 300 tys. km. W przypadku bi, sri, quad-turbo wyzylowanego do granic
> mozliwosci w aucie sportowym (no ok, jak z dieslem to moze sportawym)
> nie ma to juz wiekszego znaczenia.
A jak tym autem sportowym jeździ rodzina, to też nie ma? Przykład: Dacia
Lodgy, która w nieco zmodyfikowanej wersji rajdowej osiąga znakomite
sukcey.
--
ignorance is bliss
-
19. Data: 2012-07-30 00:45:58
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 30-07-2012 00:17, Maciek pisze:
> Niewysilone diesle to byly np. merce rozwijajace z 2,4 litra szalencza moc
> 60 koni. 90 koni z 1,5 l to JEST wysilony motor. W eksploatacji typowej dla
60KM z litra pojemności to ma być wysilony silnik? Podobnie jak 2.0
120KM? Wszystko z tobą w porządku?
--
Pozdr.
-
20. Data: 2012-07-30 01:35:55
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: Laisar <k...@o...pl>
On 30 Lip, 00:45, DoQ <p...@g...com> wrote:
> W dniu 30-07-2012 00:17, Maciek pisze:
>
> > Niewysilone diesle to byly np. merce rozwijajace z 2,4 litra szalencza moc
> > 60 koni. 90 koni z 1,5 l to JEST wysilony motor. W eksploatacji typowej dla
>
> 60KM z litra pojemności to ma być wysilony silnik?
Względem tego mesia? Ty powiedz, ciekawy jestem.