-
1. Data: 2012-07-28 22:04:04
Temat: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Pomecze jeszcze posiadaczy Logana MCV (no i renówek).
Czym roznia sie od siebie silniki 1,5 dci o mocach 68,75,85 i (chyba) 90
koni? Softem i praca turbiny, czy jeszcze czyms?
Jakie kolo zamachowe jest w nich stosowane?
Czy w tym przypadku sprawdza sie zasada, ze najmniej awaryjna bedzie wersja
o najmniejszej mocy?
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
2. Data: 2012-07-28 22:07:37
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 28 Jul 2012 22:04:04 +0200, Maciek napisał(a):
> Pomecze jeszcze posiadaczy Logana MCV (no i renówek).
> Czym roznia sie od siebie silniki 1,5 dci o mocach 68,75,85 i (chyba) 90
> koni? Softem i praca turbiny, czy jeszcze czyms?
> Jakie kolo zamachowe jest w nich stosowane?
> Czy w tym przypadku sprawdza sie zasada, ze najmniej awaryjna bedzie wersja
> o najmniejszej mocy?
zafunduj sobie odrobine luksusu i kup najmocniejsza.
Albo inne auto, jak sie boisz ze luksus zamieni sie w koszmar.
J.
-
3. Data: 2012-07-28 23:02:26
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: JohnyK <j...@t...pl>
On Sat, 28 Jul 2012 22:04:04 +0200, Maciek wrote:
> Pomecze jeszcze posiadaczy Logana MCV (no i renówek).
>
> Czym roznia sie od siebie silniki 1,5 dci o mocach 68,75,85 i (chyba) 90
> koni? Softem i praca turbiny, czy jeszcze czyms?
>
> Jakie kolo zamachowe jest w nich stosowane?
>
> Czy w tym przypadku sprawdza sie zasada, ze najmniej awaryjna bedzie
> wersja o najmniejszej mocy?
Chyba niczym, wszak żaden z nich turbiny nie ma (mam 90 koni ale turbiny
niet w Clio III).
Najmniejsza moc to najmniejsze wysilenie jednostki aczkolwiek czy to
tutaj ma znaczenie? Nie wiem.
--
JK
-
4. Data: 2012-07-28 23:37:03
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: R2r <b...@a...pl>
W dniu 2012-07-28 23:02, JohnyK pisze:
> Chyba niczym, wszak żaden z nich turbiny nie ma (mam 90 koni ale turbiny
> niet w Clio III).
Że co?! Clio III 1.5 dCi 90KM bez turbiny? To co to za dziwo? Możesz
podać typ techniczny?
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
-
5. Data: 2012-07-29 00:03:17
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: scobowski <s...@i...pl>
W dniu 2012-07-28 23:02, JohnyK pisze:
>
> Chyba niczym, wszak żaden z nich turbiny nie ma (mam 90 koni ale turbiny
> niet w Clio III).
>
ciekawostki opowiadasz...
-
6. Data: 2012-07-29 06:57:16
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "JohnyK" <j...@t...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jv1k12$qh0$...@n...news.atman.pl...
> On Sat, 28 Jul 2012 22:04:04 +0200, Maciek wrote:
>
>> Pomecze jeszcze posiadaczy Logana MCV (no i renówek).
>>
>> Czym roznia sie od siebie silniki 1,5 dci o mocach 68,75,85 i (chyba) 90
>> koni? Softem i praca turbiny, czy jeszcze czyms?
>>
>> Jakie kolo zamachowe jest w nich stosowane?
>>
>> Czy w tym przypadku sprawdza sie zasada, ze najmniej awaryjna bedzie
>> wersja o najmniejszej mocy?
>
> Chyba niczym, wszak żaden z nich turbiny nie ma (mam 90 koni ale turbiny
> niet w Clio III).
?????
Chyba w życiu nie jechałeś wolnossącym dieslem, inaczej byś takich bzdur nie
wypisywał.
-
7. Data: 2012-07-29 07:29:16
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: to <t...@i...pl>
begin Maciek
> Czym roznia sie od siebie silniki 1,5 dci o mocach 68,75,85 i (chyba) 90
> koni? Softem i praca turbiny, czy jeszcze czyms?
>
> Jakie kolo zamachowe jest w nich stosowane?
>
> Czy w tym przypadku sprawdza sie zasada, ze najmniej awaryjna bedzie
> wersja o najmniejszej mocy?
Myślę, że moc 90 KM może być już trudno opanować, a poza tym tak wysilony
silnik (prawie jak F1) musi być awaryjny! Ja bym dla bezpieczeństwa wziął
wersję 68 KM.
PS. Czy wersja 68 KM nie ma czasem skuteczniejszych hamulców bębnowych?
--
ignorance is bliss
-
8. Data: 2012-07-29 09:39:50
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 29 Jul 2012 05:29:16 +0000 (UTC), to napisał(a):
> (...)
Nudzisz juz :)
Poza tym nie jezdzi sie na koniach, tylko na niutkach!
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
9. Data: 2012-07-29 10:09:41
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 29-07-2012 09:39, Maciek pisze:
> Poza tym nie jezdzi sie na koniach, tylko na niutkach!
Zapewne :)
--
Pozdr.
-
10. Data: 2012-07-29 14:47:14
Temat: Re: Jeszcze o Dacii Logan - diesel
Od: "Tomek" <m...@o...pl>
Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b8xp78oq9wqg.qfkb7eq6bocx$.dlg@40tude.net...
>
> Pomecze jeszcze posiadaczy Logana MCV (no i renówek).
>
> Czym roznia sie od siebie silniki 1,5 dci o mocach 68,75,85 i (chyba) 90
> koni? Softem i praca turbiny, czy jeszcze czyms?
>
Różnią się geometrią pracy turbosprężarki (regulowane
kierownice lub nie) i chłodnicą doładowania.
Zwróć uwagę na momenty obrotowe.
np. 85KM ma 200 Nm, zaś 100 KM ma 240 Nm.
Więc to nie soft, albo nie tylko soft.