  • Data: 2013-02-23 14:30:27
    Temat: Re: Jeszcze o AERO - zasięg, smartfon
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 23 Feb 2013 14:15:12 +0100, ToMasz wrote:

    > od domu 1p. , mam blizej niż kilomoetr pieszo do btsa. mimo to zasięg
    > 40% daje możliwość pingowania a nie korzystanie z netu. antena na dachu
    > która już widzi BTSa poprawia zasięg do 65-75% i wszystko śmiga. W
    > Katowicach, było nie było większe miasto to samo. z okna widać bts, w
    > głębi budynku - dupa blada. przy oknie - śmiga.

    Teraz jasne :-)
    Ale to się powtorze -- duze miasto nie gwarantuje absolutnego zasiegu.

    Ja pracuje w budynku, gdzie jest elewacja z blachy i okna ppoż. Dobry
    zasięg ma tam Plus, bo jego BTSa widac z okna i jest może w odleglosci
    50m. Katowice, 3 maja, wiec totalne centrum.
    Troche żelbetu, albo stare metrowe sciany kamienicy i tez jest wesoło :-)
    Jakbyśmy stali karton-gipsem byłoby pewnie znacznie lepiej ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns