  • Date: Thu, 22 Nov 2012 19:20:06 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jestem przeciw !

    W dniu 22.11.2012 17:29, Shrek pisze:

    > Jak mało widzisz, to załóż że będzie przechodził. Trudno - najwyżej trzy

    Och, jak zawsze daję duży margines bezpieczeństwa. Ale - patrz niżej.

    > razy do roku przepuścisz widmo - Na prawdę nie masz poważniejszych
    > problemów do rozważania?

    Lubię jednoznaczne sytuacje. Plus jasne, jednoznaczne przepisy trochę
    przyblokują tłumaczenia "ja nie wiem, co on miał na myśli" oraz próby
    naciągania np. straszaków "panie, ale tamten wyglądał, jakby chciał
    przejść - jest mandacik!"

    > Spróbuj przepuszczać.

    A myślisz dlaczego uważam, że sporo tylko krajobraz podziwia?

    > Z mojego doświadczenia wynika, że wtedy jednak
    > przełażą;)

    Albo stoi i czeka na Godota.