-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-3.a
ms.xsnews.nl!xlned.com!feeder7.xlned.com!news2.euro.net!multikabel.net!newsfeed
20.multikabel.net!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Thu, 22 Nov 2012 10:37:23 +0100
From: marsel <marcin@pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jestem przeciw !
References: <50adb51b$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@y...googlegroups.com>
In-Reply-To: <c...@y...googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <50adf253$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.3.172.186
X-Trace: 1353577043 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26700 83.3.172.186:56119
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2473330
[ ukryj nagłówki ]> jakies 48 mln Niemcow rozwiazuje ten dylemat kazdego dnia, wiec jesli
> sugerujesz ze jest to nie do zrobienia to albo jestes niezle opozniony
> albo trollujesz ... no wiec a czy b ?
>
Kilka razy w tygodniu jestem w Niemczech, i fakt dają radę.
Ale tam ilość przejść dla pieszych maleje wraz ze zwiększeniem
intensywności ruchu pojazdów, a jeżeli przejścia już są to praktycznie
tylko z sygnalizacją świetlną, często są też kładki lub przejścia
podziemne. Za to na bocznych uliczkach o mniejszym natężeniu to piesi
chodzą jak święte krowy i w ogóle pasy nie są im potrzebne.
A teraz biorę pierwszą lepszą ulicę w moim niewielkim mieście, droga
krajowa, tranzytowa, dwa pasy w każdą stronę, ruch pojazdów dość spory.
Na odcinku około 1300-1400 metrów jest 9 przejść dla pieszych, z tego
tylko 2 z sygnalizacją. No i właśnie w związku z przebudową i budową
ulic szykują kolejne, dziesiąte przejście na tym odcinku, oczywiście bez
sygnalizacji.
W wielu naszych miastach wygląda to podobnie, trzeba by się co 100-200
metrów zatrzymywać, to co to za jazda?
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.12 11:00 masti
- 22.11.12 12:05 Jan45
- 22.11.12 12:34 Jacek
- 22.11.12 12:36 Jarek Pudelko
- 22.11.12 12:55 Jakub Witkowski
- 22.11.12 13:00 Andrzej Lawa
- 22.11.12 13:11 masti
- 22.11.12 13:16 J.F
- 22.11.12 13:18 J.F
- 22.11.12 13:19 Jan45
- 22.11.12 13:31 LEPEK
- 22.11.12 14:00 masti
- 22.11.12 14:46 Gotfryd Smolik news
- 22.11.12 14:41 Gotfryd Smolik news
- 22.11.12 15:32 szufla
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka
- 2024-10-07 Nowy akt zasadniczy
- 2024-10-07 KIA nas dyma
- 2024-10-07 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-10-07 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=
- 2024-10-06 miles per gallon
- 2024-10-06 Strefa czystego powietrza
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=