-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-3.a
ms.xsnews.nl!xlned.com!feeder7.xlned.com!news2.euro.net!multikabel.net!newsfeed
20.multikabel.net!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Thu, 22 Nov 2012 10:37:23 +0100
From: marsel <marcin@pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jestem przeciw !
References: <50adb51b$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@y...googlegroups.com>
In-Reply-To: <c...@y...googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <50adf253$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.3.172.186
X-Trace: 1353577043 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26700 83.3.172.186:56119
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2473330
[ ukryj nagłówki ]> jakies 48 mln Niemcow rozwiazuje ten dylemat kazdego dnia, wiec jesli
> sugerujesz ze jest to nie do zrobienia to albo jestes niezle opozniony
> albo trollujesz ... no wiec a czy b ?
>
Kilka razy w tygodniu jestem w Niemczech, i fakt dają radę.
Ale tam ilość przejść dla pieszych maleje wraz ze zwiększeniem
intensywności ruchu pojazdów, a jeżeli przejścia już są to praktycznie
tylko z sygnalizacją świetlną, często są też kładki lub przejścia
podziemne. Za to na bocznych uliczkach o mniejszym natężeniu to piesi
chodzą jak święte krowy i w ogóle pasy nie są im potrzebne.
A teraz biorę pierwszą lepszą ulicę w moim niewielkim mieście, droga
krajowa, tranzytowa, dwa pasy w każdą stronę, ruch pojazdów dość spory.
Na odcinku około 1300-1400 metrów jest 9 przejść dla pieszych, z tego
tylko 2 z sygnalizacją. No i właśnie w związku z przebudową i budową
ulic szykują kolejne, dziesiąte przejście na tym odcinku, oczywiście bez
sygnalizacji.
W wielu naszych miastach wygląda to podobnie, trzeba by się co 100-200
metrów zatrzymywać, to co to za jazda?
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.12 11:00 masti
- 22.11.12 12:05 Jan45
- 22.11.12 12:34 Jacek
- 22.11.12 12:36 Jarek Pudelko
- 22.11.12 12:55 Jakub Witkowski
- 22.11.12 13:00 Andrzej Lawa
- 22.11.12 13:11 masti
- 22.11.12 13:16 J.F
- 22.11.12 13:18 J.F
- 22.11.12 13:19 Jan45
- 22.11.12 13:31 LEPEK
- 22.11.12 14:00 masti
- 22.11.12 14:46 Gotfryd Smolik news
- 22.11.12 14:41 Gotfryd Smolik news
- 22.11.12 15:32 szufla
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy