  • Data: 2009-05-24 18:58:19
    Temat: Re: Jestem chwalipięta więc się pochwalę :)
    Od: The_EaGle <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    CUT_INZ pisze:

    > Mam nadzieje że nie poczułeś się urażony po moim "Złom za 20k"?
    > Stwierdziłem tak po przejechaniu prawie 2000km podczas oglądania
    > kolejnych egzemplarzy. Ogólnie większość z nich miała przytarte elementy
    > (nie plastiki), brakowało naklejek lub lakier świecił nowością, a ich
    > właściciele szli w zaparte, że nawet na parkingu motor nie leżał.

    Podobnie jak inni miałem okazję kupić używany motocykl i chociaż ten
    używany to był rok i 5 mc z gwarancją i 2500km przebiegu za cene o 1/4
    niższą od nowego. Jednak uważam dokładnie tak jak Ty że znaleźć takie
    "cacko" jest trudno i choć jeździłem po całej Polsce to znalazłem po 3mc
    w Warszawie czyli w zasadzie blisko domu.
    Myślę że kolejny motocykl także będę chciał znaleźć właśnie taki ale
    jeżeli by mi się nie udało będę zdeterminowany aby kupić nowy - nie ma
    nic przyjemniejszego niż maszyna wyprowadzona z salonu nowiutka :)
    zupełnie inne emocje temu towarzyszą niż kupno używki i odkrywanie w
    czasie co raz to nowych rewelacji po poprzednim właścicielu.

    > Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie :)

    wzajemnie ;)

    Pozdrawiam
    Rafał