  • 21. Data: 2009-12-01 12:57:11
    Temat: Re: Jest takie jedno miasto...
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Najfajniejszy jest dworzec stadion i
    > okolice :)

    Masochista !!!
    :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.
    źródło: Angora

  • 22. Data: 2009-12-01 13:14:17
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
    > Jest takie jedno miasto na ziemi, gdzie w ciągu czterech godzin można
    > zostać przepędzonych pięć razy przez różnego rodzaju cieci za zdjęcia
    > robione z chodnika. W mieście owym nie spieszą się tylko lumpy, a
    > wszechobecne korki różnią się od korków w innych miastach tym, że każdy
    > ich uczestnik jest przyklejony do komórki. No i mosty - przejeżdża ją je
    > miliony, a przechodzi się samemu. Chyba nie mógłbym tam mieszkać :)
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/39/1.htm
    > Jedno wystarczy :)

    Natomiast ja nie widziałem jeszcze miasta w którym _mógłbym_ mieszkać ; )

    > górskim zwyczajem zrobiłem 20 km począwszy od zachodniej.
    > A Praga fajna, taka autentyczna. Najfajniejszy jest dworzec stadion i
    > okolice :)

    O żesz Ty ; )
    Trzeba się było jeszcze kopsnąć na Wschodni i te okolice obadać (Kijowska z
    przyległościami) - chociaż nie wiem czy byś jakiejś "dziesiony" nie zaliczył
    ; ))))

    adam

  • 23. Data: 2009-12-01 15:20:55
    Od: "Michał M. Lechański" <m...@d...homeip.net>

    adam wrote:

    > Trzeba się było jeszcze kopsnąć na Wschodni i te okolice obadać (Kijowska z
    > przyległościami) - chociaż nie wiem czy byś jakiejś "dziesiony" nie zaliczył
    > ; ))))

    Przesadzasz raczej. Dość często gdy jestem w DC łaże z aparatem po
    tamtych okolicach. Wliczając w to Brzeską, Ząbkowską, Stalową, Wileńską
    jak również okolice od Targowej przez Jagiellońską, Okrzei w kierunku
    Wisły.
    Raz tylko na jakimś podwórku-studni na Wileńskiej jakiś sznaps-alt z
    okna krzyknął że nie wolno...
    Choć z drugiej strony może to dlatego, że zazwyczaj jestem tam ok 8-10
    rano gdy rodowici mieszkańcy jeszcze odsypiają...

    --
    Mis'

  • 24. Data: 2009-12-01 15:41:09
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hf3c6k$l8m$1@news.onet.pl>,
    Michał M. Lechański nabazgrał:

    > Przesadzasz raczej. Dość często gdy jestem w DC

    A skąd się w tym wątku okręg Columbia wziął?

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

  • 25. Data: 2009-12-01 16:45:51
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Michał M. Lechański"" napisał

> [...]
    > Choć z drugiej strony może to dlatego, że zazwyczaj jestem tam ok 8-10
    > rano gdy rodowici mieszkańcy jeszcze odsypiają...

    To bardzo prawdopodobne. W tych godzinach jest stosunkowo najbezpieczniej
    ; )

    adam

  • 26. Data: 2009-12-01 17:18:26
    Od: "Orka" <o...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > On 2009-12-01 09:15:17 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    polecam
    > wycieczkę do Wilna. W porównaniu z nimi, to u nas prawie nikt nie gada.

    Ale tam to przecież sami turyści :)

    --
    Orka

  • 27. Data: 2009-12-01 17:44:11
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <hf3c6k$l8m$1@news.onet.pl>,
    > Michał M. Lechański nabazgrał:
    >
    > A skąd się w tym wątku okręg Columbia wziął?

    przypałętał z p.m.s? ;)

    --
    pozdr,
    W.

  • 28. Data: 2009-12-01 20:13:43
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    > Ale chyba się tam wybiorę z jakimś kompaktem, szczególnie na eksplorację
    > podziemnych przejść (ileż to ludzi tam pracuje) no i musowo, na Pragę. Aż
    > się dziwię, że temat tak rzadko się pojawia w sieci, przecież same dworce
    > to piękna synteza socrealizmu i późniejszych adaptacji oficjalnych i mniej
    > oficjalnych.

    Bo mieszkajac tutaj, to sie troszke inaczej patrzy. Zwykle ludzie patrza
    tylko sobie pod nogi, albo patrza spode lba.
    Dla wielu to tylko praca i sypialnia. To co oni moga wiedziec, o estetyce?

    MARC

  • 29. Data: 2009-12-01 20:47:05
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    A byłeś przy "tęczowym" Urzędzie Skarbowym dzielnicy Praga Północ (i
    chyba jeszcze paru innych dzielnic z tego brzegu)?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 30. Data: 2009-12-02 06:24:06
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    > W poście <hf3c6k$l8m$1@news.onet.pl>,
    > Michał M. Lechański nabazgrał:

    > A skąd się w tym wątku okręg Columbia wziął?

    DC
    Domyślne Miasto.
    Jak jeszcze nie było p.r.f.c pytacze pytali "jaki lab polecicie".
    Jak nie pytali o miasto, to na bank byli z TEGO miasta ;)

    JD