  • Data: 2012-09-16 22:29:12
    Temat: Re: Jest taki stabilizator? (TO3, 5V, 5A)
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:k354hd$toj$1@mx1.internetia.pl...

    > Ciężko coś takiego znaleźć bo przy takim prądzie to już jest piecyk. Ale

    No tak, pogodziłem się, że trochę pójdzie w ciepło...

    > skoro musisz na liniowym, to może weź coś słabszego i dodaj tranzystor.
    > http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/MC7800-D.P
    DF Fig.11

    No właśnie, tego bym wolał uniknąć (choć miejsce jest), o ile się da. Tak
    zrobiłem w pierwszym podejściu, ale nieco pogorszyło mi to stabilność
    (chociaż w ogóle to chodzi).
    Mam 2n3055, więc nie problem... ale jednak, im mniej elementów, tym
    lepiej...