eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGORe: Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
    Date: Tue, 29 Nov 2011 21:34:36 +0100
    Organization: Frosta
    Lines: 26
    Message-ID: <jb3fl3$1f8$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <jatc6k$hub$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>
    NNTP-Posting-Host: dap96.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1322598883 1512 83.23.15.96 (29 Nov 2011 20:34:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Nov 2011 20:34:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1021461
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jatc6k$hub$1@inews.gazeta.pl...
    >A tym "abonentem" jestem ja :/
    >
    > Wszystko przez to, że przeniosłem numer z P4 do tuBiedronka. Numer
    > wylądował w niedziałającej jeszcze [?] sieci Inteligo.
    > Od 28 października 2011, kiedy to nr miał zacząć działać w Biedronce
    > słychać jedynie NMTN a na wyświetlaczu "SIM card registration failed".
    > Od 28.10.2011 3 (słownie: trzy) działy PTC robią wszystko co możliwe
    > aby naprawić problem, ha ha ha.
    > Nie będę tu podawał szczegółów, bo każdy może sobie wyobrazić
    > kilkugodzinne (łącznie) gadanie do lampy; lampa przynajmniej świeci a
    > tam, w tej PTC, ci ludzie... "Średni czas rozwiązywania problemów
    > przez Dział Techniczny wynosi 60 godzin, maksymalnie trwa to 72
    > godziny", ha ha ha.
    > Skarga w UKE złożona, zadziałali. Pozostaje więc wykazać się "jeszcze
    > chwileczką cierpliwości"...
    > Jutro minie miesiąc od wyłączenia numeru przez P4. Fajnie, co?

    Primo: parsknałem śmiechem, przenosić do biedronki, rotfl!
    Secundo: i po co się ludzie szarpiecie z tymi przenosinami, skoro to
    jest dalej g.... technologia? miesiąc bez numeru? to nie prościej było
    ustawić pocztę głosową: witam, zmieniłem numer na xxxxxxxxx, wypieprzyć
    kartę do kibla, kupić u nowego operatora i cieszyć sie życiem?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: