  • Data: 2010-02-10 19:25:20
    Temat: Re: Jest dowód, że nie chodzi o bezpieczeństwo na drogach
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    LEPEK w <news:4b71af14$1@news.home.net.pl>:

> [...]
    ykroczenia_i_mlody_kierowca_straci_prawo_jazdy.html>

    > TVP napisało, że PJ od 21 lat - tu tego nie widzę. Ma ktoś linkę do
    > samego projektu, albo jakiejś bardziej oficjalnej wersji textu?

    Poszukaj se na stronie MI...

    "
    Art. 8. 1. Wymagany minimalny wiek do kierowania wynosi:
    1) 14 lat - dla pojazdów okreslonych w prawie jazdy kategorii AM;
    2) 16 lat - dla pojazdów okreslonych w prawie jazdy kategorii A1, B1 i T;
    3) 18 lat - dla pojazdów okreslonych w prawie jazdy kategorii A2, B, B+E, C1
    i C1+E;
    4) 20 lat - dla pojazdów okreslonych w prawie jazdy kategorii A, jeśli osoba
    od co najmniej 2 lat posiada prawo jazdy kategorii A2;
    5) 21 lat - dla pojazdów okreslonych w prawie jazdy kategorii C, C+E, D1 i
    D1+E, z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 1, ust. 3 pkt 1 oraz art. 9;
    "

    Pisałem, że jedna baba drugiej w maglu cos powiedziała...?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]