  • Data: 2010-02-10 18:06:06
    Temat: Re: Jest dowód, że nie chodzi o bezpieczeństwo na drogach
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi> napisał w wiadomości
    news:4b71af14$1@news.home.net.pl...
    > TVP napisało, że PJ od 21 lat - tu tego nie widzę. Ma ktoś linkę do samego
    > projektu, albo jakiejś bardziej oficjalnej wersji textu?
    > IMO z tym 21 lat to byłaby bzdura. Moim zdaniem 18-to latek jest jak
    > najbardziej dojrzały do prowadzenia samochodów, a jeśli nie, to i w wieku
    > 21 nie dojrzeje. "Za moich czasów" robiło sie prawko w wieku lat 17 i
    > jakoś chyba dramatycznie gorzej nie było (i żeby nie było - samochody były
    > tak samo dostępne - za oszczędności licealisty byłem w stanie kupić sobie
    > pełnoletniego Taunusa 2.0 V6 :) ).

    Nie jest to bzdura. Teraz są głupie dzieci. Do wieku 25 lat mózg człowieka
    jest zbyt słabo rozwinięty do prowadzenia pojazdów. Jak podają media ci
    kierowcy w 2009 spowodowali ponad 8 tys. wypadków, a powyżej 40 lat połowę
    tego. Fakt, że 21 lat nie przyniesie zdecydowanej poprawy, ale jednak jakaś
    będzie. 3 lata w tym wieku to dużo.

    neelix