  • 31. Data: 2017-08-10 09:47:45
    Temat: Re: Jeśli nie nowy Avensis, to co?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-08-10 o 09:23, Chris pisze:

    > Nie wiem jak nowa ale stara nadawała się tylko dla 2 osób, z tyłu spadek
    > dachu był taki że nie dało się siedzieć, a wysiadanie z auta to była
    > tragedia. Dla kierowcy i pasażera auto super.

    W nowej siedziałem (HB) a starą miałem :). Z tyłu jeździła żona i poza
    wysoką krawędzią okna nie narzekała za bardzo :)
    W nowej jest lepiej. Siedzenie z tyłu jest niżej i nad głową miałem
    jeszcze trochę miejsca (182cm). Za to na nogi znacznie więcej niż w starej.
    Z przodu jak piszesz było wygodnie w starej - w nowej jest jeszcze lepiej :)
    https://www.dropbox.com/s/121a7howjd03o2r/2017-06-13
    %2015.23.10.jpg?dl=0
    https://www.dropbox.com/s/6y0c3nefb13ilzi/2017-06-13
    %2015.24.02.jpg?dl=0
    Przedni fotel ustawiony dla mnie.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 32. Data: 2017-08-10 10:04:16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-08-10 o 09:47, Mirek Ptak pisze:

    > W nowej siedziałem (HB) a starą miałem :). Z tyłu jeździła żona i poza
    > wysoką krawędzią okna nie narzekała za bardzo :)

    Kiedyś na próbę wsiedliśmy z bratem na tył, nie dało się siedzieć a
    wyjście zajęło nam z 10 min :) tylko że oboje mamy po 2m (brat troszkę
    mniej). Za to jak pisałem, z przodu bajka.

    Widać że poprawili.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 33. Data: 2017-08-10 22:24:19
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 4 sierpnia 2017 10:41:14 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
    > Hej, doradźcie lepszy samochód rodzinny niż Avensis kombi 2017 benzyna
    > 1.8 valvematic manual. W podobnej cenie. Odpadają sedany. Tylko kombi
    > ew. liftback lub vanowaty.
    >
    > Teraz mam Avensisa T25 i bardzo fajnie mi się nim jeździło przez te parę
    > lat, ale potrzebuję zmienić na nowy z gwarancją itp.
    >
    > Ma się mieścić 2+2 bez i bagaże na wakacje bez ścisku.
    >
    > Jakieś pomysły?

    Talisman z Renault Vovlo któreś?

  • 34. Data: 2017-08-11 00:31:55
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 04.08.2017 o 10:41, Poldek pisze:

    > Teraz mam Avensisa T25 i bardzo fajnie mi się nim jeździło przez te parę
    > lat, ale potrzebuję zmienić na nowy z gwarancją itp.

    Ja po przesiadce z T25 na T27 stwierdziłem, że to poniekąd krok w tył.
    Brzydsze wnętrze (miałem jasne u dołu, teraz całe czarne).
    Gorsze wrażenia "organoleptyczne" - T25 była taka 'pluszowa', T27 jest
    jak Passat B5.
    W T27 nie ma haczyków w bagażniku (super sprawa).
    T25 mniej palił.
    W T25 zawieszenie pracowało, jak w Toyotach, w T27 pracuje jak w każdym
    innym (czuć każdą nierówność).
    W T27 jak obrócę do końca kierownicą, to bez oporu dokręcam do końca, na
    którym jest nagle stop.
    Chociaż - T27 jest szybsze i cichsze przy szybkiej jeździe (160+), ma
    USB i jest chyba delikatnie bardziej zwrotna.
    No, ale jeśli ma być nowa i z gwarancją...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 35. Data: 2017-08-11 11:44:47
    Od: p...@g...com

    10 lat Mondeo powinno wytrzymać a jak masz budżet na B8 to popatrz na wersję Vignale,
    sprzedaje się kiepsko więc trzeba cisnąć mocno o duży rabat :-)