  • Data: 2011-07-24 00:17:51
    Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-22 13:43, J.F pisze:

    > Wakacje sa .. wez trzy dni urlopu, zapakuj dzieci, przyjedz w Sudety ..

    Jakby to powiedzieć - zasadniczo to jestem na urlopie,
    a z dzieciakami może być problem - za duże już są.
    W Sudety się wybieram, ale nie teraz i dodatkowo nie
    w polską część, choć ją też pokonać będę musiał.

    > i nagraj trase, chocby komorka - chetnie zobaczymy jak jedziesz
    > przepisowo :-)

    Zdziwiłbyś się, a dodatkowo nie bawią mnie płaszczycowe zabawy.

    > I zobaczymy czy po tych 3h wytrzymasz kolejne 15 minut :-)

    A co to ma do rzeczy? Nie wytrzymujesz to nie jedziesz.
    Z czasem i tego nauczą się tego kierowcy w Polsce.