    From: Richie <u...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Jesienna burza
    Date: Sun, 7 Sep 2003 13:59:06 +0000 (UTC)

    On Sun, 7 Sep 2003 09:20:06 +0000 (UTC), "owz|sheriff"
    <o...@N...pl> wrote:

    >"Ja osobiście korzystam z łącza 256 kb/s, średnio wyciąga 160-170 kb/s" <--

    Tak, ale to już były finiszowe metry tego maratonu. Na początku było:
    "No jak za cenę Neo + można w Poznaniu mieć dwa łącza 512 symetryczne
    to nie dziwię się, że ludzie nie chcą Neo za bardzo"

    Dopiero po pełnym dochodzeniu okazało się, że tak naprawdę nie wiadomo
    ile kosztuje to 512 symetryczne, bo...takiego łącza tak naprawdę nie
    można dostać. I tak na końcu wyszło że to dwa łącza 256kb/s ze średnim
    "cytuję 160-170kb/s" kosztują prawie tyle samo (trochę mniej) niż Neo
    przed promocją.

    >czytanie ze zrozumieniem dobra rzecz.

    Dziękuję, jakoś sobie radzę :)

    ps. a to łącze, jeśli naprawdę działa tak jak mówisz, czyli
    symetryczne 256kb/s z osiągami 160kb/s za 90zł osobiście uważam za
    nienajgorszą ofertę i dość sensowną alternatywę do Neo. Szczególnie
    podoba mi się to że jest symetryczne. Gdybym mieszkał w Poznaniu
    zapewne chętnie bym je przetestował.
    A czepiam się tu tylko dla zasady, bo prozaicznie nie cierpię jak ktoś
    wciska mi tu kity :P

    --
    richie