  • 11. Data: 2010-09-27 18:10:04
    Temat: Re: Jesień tatrzańska
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "crazy bejbi" i7lf5c$pqs$...@i...gazeta.pl

    > do pewnych rzeczy potrzebne jest:
    > 1. czas
    > 2. pieniądze
    > 3. ochota
    > 4. pogoda (czasami)

    5. Zdrowie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-09-27 19:18:55
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witek Kaszkin <w...@p...zakopane.pl> napisał(a):

    > W Tatrach jesień w pełni kolorów,
    > więc pewno niedługo kolejny śnieg spadnie...
    >
    > http://przewodnicy.zakopane.pl/rozne/100924/
    >

    > pozdro !
    > Witek

    Ladne zdjecia, ladna jesien...

  • 13. Data: 2010-09-30 19:47:08
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > O, wlasnie moze skorzystam przy okazji tematu.
    > Jakos nie bardzo mialem okazje bywac w gorach, a wiem ze sporo osob b.
    > czesto spaceruje po szlakach. Zastanawiam sie czy jest jakas lokalizacja,
    > nie koniecznie w okolicach ściśle tatrzanskich gdzie przewazaly by jakies
    > spore drzewa lisciaste, ktore ladnie sie przekolorowuja na jesien? Do tego
    > przydalyby sie jakies gory w tle, laki, potoki itp. :)

    Chyba najprędzej Bieszczady. Ale generalnie w Europie jest z tym słabo.
    Najlepiej przebarwiają się klony a tych najwięcej jest w Nowej Anglii i
    podobno gdzieś w Japonii. Ważne też żeby w dzień było w miarę ciepło a nocą
    zimno a nawet lekki mrozik. Szczyt przebarwień zanim liście opadną pełznie w
    dół od Kanady do Nowego Jorku tak w mniej więcej 10 dni. 2 lata temu się
    spóźniłem o ok. 2 tygodnie ale i tak było super.
    http://picasaweb.google.pl/przemv/2008_10_New_Englan
    d#

  • 14. Data: 2010-10-13 00:16:09
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 25 of Sep 2010 17:17, Konrad L wrote:

> [...]
    > przewazaly by jakies spore drzewa lisciaste, ktore ladnie sie
    > przekolorowuja na jesien? Do tego przydalyby sie jakies gory w tle,

    Moim zdaniem, kolorystycznie nie do przebicia są Góry Bialskie
    (Okolice Lądka Zdroju i Stronia Śląskiego). Liściaste (puszcza
    jaworowa), iglaste i hybrydowe (modrzewie :-).
    Za dawnych czasów właśnie na jesieni odbywały się tam rajdy studenckie.

    > Tak sie CHYBA nie da w PL:
    > http://www.flash-screen.com/free-wallpaper/uploads/2
    00909/imgs/1254211504_1280x1024_snow-mountain-in-aut
    umn.jpg

    --
    nb

  • 15. Data: 2010-11-01 10:23:29
    Temat: Re: Jesie? tatrza?ska
    Od: sulima <c...@t...pl>

    > do pewnych rzeczy potrzebne jest:
    > 1. czas

    czyli brak autostrad ... jesli ze znacznej czesci Polski dojazd trwa
    kilka godzin to mozna w przyblizeniu zalozyc, ze dojazd tam i powrot to
    dzien lub dwa wyjete z zyciorysu ...