  • Data: 2012-12-04 19:19:51
    Temat: Re: Jednostronnie przerywana, bylo: Program Uwaga Pirat
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-04 08:01, Mirek Ptak pisze:

    > To jedno wykroczenie moim zdaniem,

    Cóż, doprowadzenie do wypadku to już nie jest wykroczenie, więc w tych
    kategoriach raczej tego rozpatrywać nie należy.

    > choc w świetle zapowiadanych przez
    > strażników wiejskich kontroli kaskadowych nic juz pewne nie jest :)

    Już tutaj pisałem, że w niektórych miejscach obronią swoje pomysły, ale
    gdzie indziej polegną. Pisałem również, że te pomysły SM (stołecznej),
    które były opisywane, mnie nie przekonują i jestem im zasadniczo
    przeciwny (nie w ogóle, tylko w szczegółach), niemniej jak kogoś złapią
    na 2 kilometrach 3 razy na przekroczeniu prędkości, to są to dla mnie
    3 wykroczenia, a nie jedno. Raz się można pomylić na podwyższeniu do
    70km/h na zabudowanym, ale nie 3. Tym bardziej, że pomiar będzie pow.
    80km/h.