    From: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jednostki notyfikowane.
    Date: Mon, 15 Nov 2010 21:22:17 +0000

    On 15/11/2010 16:21, Waldemar Krzok wrote:

    > tak i nie. Jak robisz wsio samemu to nie masz żadnego dowodu na nic i
    > możesz dobrze dostać w kalesony. Jak dajesz urządzenie do badania i
    > leboratorium dokonało badań homologacyjnych, a to, co wyprodukowałeś
    > odpowiada dokładnie systemowi testowemu, to masz dobre szanse wyjść ze
    > sprawy bez szwanku na wolności, a i ubezpieczenie firmy ewentualnie
    > zapłaci.

    No wlasnie tego nie bardzo rozumiem. Jesli bedzie tak ze wina jest
    laboratorium, to oni powiedza ze nie ma zadnej gwarancji ze urzadzenie
    wadliwe jest takie same jak urzadzenie przebadane. Beda twierdzic ze
    przebadane urzadzenie bylo w normach, bo z jakiej racji laboratorium
    mialoby dobrowolnie przyznawac sie do winy.

    Nigdy o takiej sytuacji nie slyszalem, a nie wiem gdzie _prawnie_ lezy
    odpowiedzialnosc w takiej sytuacji. Cos czuje ze wszystko bedzie sie
    rozbijac o probe dowodzenia ze urzadzenia sa takie same, czyli wina jest
    labu.

    --
    Jerry1111