    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jedno konto VoIP i kilka zalogowanych telefonów?
    Date: Wed, 6 Oct 2010 23:41:39 +0000 (UTC)

    Atlantis chciałby jednak wiedzieć czy w teorii coś takiego jest możliwe:

    > jeden telefon w jednym miejscu, drugi w drugim, obydwa jednocześnie
    > zalogowane. Dzwonią jednocześnie, a ja wybieram z którego chcę odebrać.
    > Dałoby się coś takiego zrobić przez jakiś czas bywając na zmianę w dwóch
    > różnych miejscowościach?

    W praktyce tak najczęściej jest. Chyba że operator z jakichs powodów
    wprowadzi ograniczenia na liczbe zalogowanych urządzeń. Ale to raczej
    wyjątek, nie reguła. Można nawet dzwonić z jednego telefonu na drugi
    wybierając własny numer.

    Jarek

    --
    Raz tutaj jestem a raz tam