  • Data: 2010-10-06 22:41:43
    Temat: Jedno konto VoIP i kilka zalogowanych telefonów?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie raczej teoretyczne, gdyż na razie wystarczy mi jeden telefon.
    Chciałbym jednak wiedzieć czy w teorii coś takiego jest możliwe: jeden
    telefon w jednym miejscu, drugi w drugim, obydwa jednocześnie
    zalogowane. Dzwonią jednocześnie, a ja wybieram z którego chcę odebrać.
    Dałoby się coś takiego zrobić przez jakiś czas bywając na zmianę w dwóch
    różnych miejscowościach?
    Czy też telefon zachowa się jak GG przy próbie połączenia z kontem, na
    które już ktoś się zalogowałem z innej lokacji i zerwie połączenie?
    Wtedy jedyne wyjście to odłączać telefon przed wyjazdem...