  • 31. Data: 2011-09-18 08:46:36
    Temat: Re: [OT] Jednak da się zrobić ładny kokpit
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 00:31:45 +0200, jarek d. napisał(a):

    > Ponoć też tak: 6. cyfrowej i 7. cyfrowej.

    Szóstocyfrowy, siódmocyfrowy? :) Kropką oznacza się liczebniki porządkowe.
    A megrims najpierw mógłby coś zrobić ze swoją miłością do "apostrof'ów".

    AK

  • 32. Data: 2011-09-18 10:00:11
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-18 08:46, Andrzej Kubiak pisze:

    > Szóstocyfrowy, siódmocyfrowy? :) Kropką oznacza się liczebniki porządkowe.
    > A megrims najpierw mógłby coś zrobić ze swoją miłością do "apostrof'ów".
    >
    > AK
    A nie cudzysłowów?

  • 33. Data: 2011-09-18 10:01:27
    Temat: Re: Jednak da się zrobić ładny kokpit
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Może jakby sobie darowali tą politurę z mebli prababci, to kto wie.
    >
    > --

    Widzisz, dla ludzi dla których IKEA podoba siębardziej niż Ludwik XI z
    politurą, a po opisie mniemam że do nich należysz, to będzie "tandetne". Dla
    mnie jest to eleganckie. I podejrzewam że nie jest to imitacja ale prawdziwe
    drewno - na kierownicy na pewno.

    PS. mam zegar kominkowy z XIX wieku. Kiedyś na imprezie zaczął bic i
    ponarzekałem że głośno. A kolega - przecież możesz wyłączyć. Ja na to - co?
    A on - to tak, mam taki sam z IKEI i można wyłączyć dzwięk :)))

    MS

  • 34. Data: 2011-09-18 10:39:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 21:06:12 +0200, DoQ napisał(a):
> [...]
    kpit/duze/
    > Pjeżot w ogóle robi całkiem fajne kokpity.

    Citroen też ma niezgorszy:

    http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2010/06/201
    1-Citroen-C4-13.jpg

    choć przy C5 już trochę przesadzili chyba:

    http://www.carreviewandnews.com/wp-content/uploads/2
    011/08/3CitroenC5interior.jpg

    Zaś focus faktycznie paskudny :)

    > Podoba mi się ten w 3008
    > http://2.bp.blogspot.com/_WTtsv-i_cjc/TUd6fQuLKPI/AA
    AAAAAAAwo/AY9nmjMdc0g/s1600/new-peugeot-3008-interio
    r.jpg
    > IMHO najładniejszy w klasie, szkoda że nadwozie jakieś takie koślawe.. :S

    Fajne, choć te przełączniki pod nawiewami kojarzą się bardziej z kokpitem
    bombowca niż samochodu :) Za to trzymadełko dla pasażera - bezbłędne.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 35. Data: 2011-09-18 12:08:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 10:01:27 +0200, Maciej S. napisał(a):

> [...]
    > ponarzekałem że głośno. A kolega - przecież możesz wyłączyć. Ja na to - co?
    > A on - to tak, mam taki sam z IKEI i można wyłączyć dzwięk :)))

    Ludwik XI jest genialny. I wspaniale pasuje - do pałacu. Również sececyjnej
    kamienicy. Ale już do kamienicy art-deco pasuje jak pięść do nosa.
    Włożony do bloku z wielkie płyty będzie obciachem, nowoczesnego apartamentu
    ze stali i szkła będzie nowobogackim buractwem.
    Dokładnie tak samo jest tutaj. Oryginalnym drzewem na wysoki połysk w
    Bentleyu z lat 50 bym się zachwycił, we współczesnym bentleyu powiem,
    obciach. W B-klasse to byłaby wiocha. A to nawet nie jest oryginalne
    drewno, więc pozostaje buractwo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 36. Data: 2011-09-18 12:09:28
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    megrims napisał:
    > http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/j/l/Premiera_
    opla_astry_3443017.jpg

    Wygląda IMHO jak ochraniacz na jaja :(
    Ciekawe jak te "sreberka" będą zachowywać po paru latach...

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 37. Data: 2011-09-18 12:10:06
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > To właśnie ten zegarek jest powodem 6-cio cyfrowej ceny. ;)

    Być może, ale wygląda jakby ktoś dziecku zabrał komunijny prezent.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 38. Data: 2011-09-18 12:27:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 12:08, Waldek Godel pisze:
    > obciach. W B-klasse to byłaby wiocha. A to nawet nie jest oryginalne
    > drewno, więc pozostaje buractwo.

    Po czym wnosisz że nie oryginalne?:)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 39. Data: 2011-09-18 12:30:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 12:27:40 +0200, DoQ napisał(a):

    > Po czym wnosisz że nie oryginalne?:)

    Po cenie samochodu (i tak za wysokiej) i fakcie, że inżynierowie już dawno
    nie projektują samochodów.

  • 40. Data: 2011-09-18 12:34:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 12:30, Waldek Godel pisze:
    > Po cenie samochodu (i tak za wysokiej) i fakcie, że inżynierowie już dawno
    > nie projektują samochodów.

    Trzeba by było wyjąć panel i zobaczyć. BMW E39 miała jeszcze prawdziwe
    drewno.

    Pozdrawiam
    Paweł