  • Data: 2011-09-18 17:54:22
    Temat: Re: Jednak da się zrobić ładny kokpit
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 16:04:44 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > ależ my o gustach nie dyskutujemy, to w złym smaku jest, nie wiedziałeś?
    > Kicz i obciach to zupełnie co innego :-)

    -Panie profesorze, jaka jest roznica miedzy sztuka a kiczem ?
    -Jak ja mowie ze cos jest sztuka - to to jest sztuka. A jak pan mowi ze cos
    jest sztuka - to to jest kicz :-)

    > jest niby dla młodych, ale stare babcie też ją czasem wybierają zamiast
    > Micry.

    Ale to standard czy jakas "wersja specjalna" ?

    > Zostanie auto może i bez polotu ale za to takie, które nie znudzi się po
    > roku, dwóch.

    Bo sie znudzi po 10 minutach :-)
    Bo tam nie bedzie nic :-)

    A tak zwoja droga - to co robi ten blyszczacy drobiazg na kierownicy KIA ?
    Do niczego nie pasuje, kicz i odpust :-)

    J.