  • Data: 2011-09-18 10:01:27
    Temat: Re: Jednak da się zrobić ładny kokpit
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może jakby sobie darowali tą politurę z mebli prababci, to kto wie.
    >
    > --

    Widzisz, dla ludzi dla których IKEA podoba siębardziej niż Ludwik XI z
    politurą, a po opisie mniemam że do nich należysz, to będzie "tandetne". Dla
    mnie jest to eleganckie. I podejrzewam że nie jest to imitacja ale prawdziwe
    drewno - na kierownicy na pewno.

    PS. mam zegar kominkowy z XIX wieku. Kiedyś na imprezie zaczął bic i
    ponarzekałem że głośno. A kolega - przecież możesz wyłączyć. Ja na to - co?
    A on - to tak, mam taki sam z IKEI i można wyłączyć dzwięk :)))

    MS