  • Data: 2010-05-28 15:26:33
    Temat: Re: Jeden sim i kilka numerów lub operatorów
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28 maja 2010 09:09, Ben pisze:

    > Faktycznie w Plusie jest od dawna usługa Dual Sim, która pozwala na
    > "dołożenie" do numeru firmowego numeru prywatnego dzięki temu na jednej
    > karcie SIM są 2 numery.

    I działają dwa jednocześnie?

    > 1. oba numery muszą być z tego samego zakresu HLR

    Co to znaczy?

    Czyli to co wprowadza i testuje Orange, to nie nowość, a po prostu pewne
    usługi (dla wybrańców) schodzą pod strzechy. I wychodzi na to że aliasy
    Playowskie, to jest właściwie nowość i są z tym pierwsi. Najlepiej gdyby
    operatorzy dawali możliwość przypisywania numerów do jednej SIM i też
    tworzenia aliasów.

    Swoją drogą, dlaczego stosuje się takie "dawkowanie" w czasie różnych
    usług? Marketing? To tak jak np ogólnoświatowy producent jogurtów,
    wchodząc na polski rynek, też nie wprowadzi od razu wszystkich smaków, a
    tylko np 3, bo i tak tylko tymi 3 będziemy się zachwycać. A po czasie,
    konkurencja sprawi że będzie musiał rozszerzać asortyment, aż rozszerzy
    do takiego jaki ma w krajach co na rynku siedzi już kilka lat.

    Tak samo Plus. Co mu wadziło, co jak kiedyś wprowadzał w ofercie
    biznesowej ten numer dodatkowy, aby wprowadzić również w prepaidach? Nie
    byłoby popytu, a to aż taki duży koszt obsługi wprowadzenia takiej
    usługi? Coś mi się nie chce wierzyć. Bardziej jak z tymi jogurtami.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."