  • 1. Data: 2011-09-29 07:25:37
    Temat: Jeden numer - dwie karty sim - jaka siec czy klonowanie
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Hej

    Uzywam 2 telefonow do 1 numeru
    Przekladam prawie codziennie sim, co jest bardzo niepraktyczne
    Potrzebuje 2 karty sim do 1 numeru, jaka siec to oferuje? Obecnie jestem w
    orange ale nie maja takiej uslugi i planuje sie przeniesc, ale do jakiej
    sieci?
    Jest jeszcze inna opcja , sklonowac sim ale to jest nowa karta i z tego co
    wiem nie ma jeszcze mozliwosci odczytania jej (comp-128-v2).
    Moze ktos juz slyszal o klonowaniu nowych kart?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-29 08:07:53
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-29, o godz. 09:25:37
    "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał(a):

> [...]
    > Potrzebuje 2 karty sim do 1 numeru, jaka siec to oferuje? Obecnie
    > jestem w orange ale nie maja takiej uslugi i planuje sie przeniesc,

    Era Tandem:
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/polaczenia/tandem
    Nie wiem jak inni.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2011-09-29 11:56:58
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Era Tandem:
    > http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/po
    > laczenia/tandem Nie wiem jak inni.

    Działa na 100%, jedna karta w telfonie a druga w samochodzie.

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

  • 4. Data: 2011-09-29 13:20:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    /uslugi_do_telefonu/po

    > Działa na 100%, jedna karta w telfonie a druga w samochodzie.

    Ciekawi mnie ta konfiguracja - po co Ci karta SIM w samochodzie?
    Samochód nie używa bt aby dostać się do Twojego telefonu tylko
    ma swój w jakimś dziwnym celu?

  • 5. Data: 2011-09-29 13:36:33
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Ciekawi mnie ta konfiguracja - po co Ci karta SIM w samochodzie?
    > Samochód nie używa bt aby dostać się do Twojego telefonu tylko
    > ma swój w jakimś dziwnym celu?

    Volvo S80 ma wbudowany własny telefon, jedyne co trzeba to wpiąć w to kartę
    SIM, numer wybierasz z klawiatury na desce a wyświetlacz obok zegarów
    pokazuje dane z telefonu, książka, numery dzwoniącego itp ...

  • 6. Data: 2011-09-29 22:59:03
    Od: z <z...@g...pl>

    Chris pisze:

    > Volvo S80 ma wbudowany własny telefon, jedyne co trzeba to wpiąć w to
    > kartę SIM, numer wybierasz z klawiatury na desce a wyświetlacz obok
    > zegarów pokazuje dane z telefonu, książka, numery dzwoniącego itp ...

    Z tego co wiem aktywną kartą jest ta z której ostatnio wykonano rozmowę.
    Da się to zmienić żeby dwa telefony dzwoniły na raz? (Tak jak w
    stacjonarnych)

  • 7. Data: 2011-09-29 23:08:40
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-09-30 00:59, z pisze:

    > Da się to zmienić żeby dwa telefony dzwoniły na raz? (Tak jak w
    > stacjonarnych)

    Teoretycznie jest to możliwe do realizacji, chociażby tak, ja w usłudze
    google voice.
    Praktycznie wymagałoby to dość dużych nakładów po stronie operatora,
    więc na razie o tym zapomnij.

  • 8. Data: 2011-09-30 02:43:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    > Teoretycznie jest to możliwe do realizacji, chociażby tak, ja w usłudze
    > google voice.
    > Praktycznie wymagałoby to dość dużych nakładów po stronie
    > operatora, więc na razie o tym zapomnij.

    Właśnie,... google voice... udało Ci się to okiełznać?
    Bo ja coś poprzestawiałem i dzwonią mi wszystkie aparaty :-)