  • 1. Data: 2009-06-02 22:16:46
    Temat: Jedź szybko tam gdzie wolno
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Dzis zobaczylem w Wawie nowy baner reklamowy dotyczacy motocyklistow.
    tu link do ich strony:

    http://www.fastbiker.pl/

    Zaciekawiony zagladam na ta stonke, a tam lipa :( nic nie ma, co by dotyczylo
    bezpieczenstwa na drodze, itp.

    Czy Ktos moze mi wytlumaczyc pocotokomu?
    Za duzo kasy, sponsoring, czy cus?

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-06-02 23:00:45
    Temat: Re: Jedź szybko tam gdzie wolno
    Od: n...@s...com

    On Wed, 03 Jun 2009 00:16:46 +0200, "Koczis"
    <x...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy Ktos moze mi wytlumaczyc pocotokomu?
    >Za duzo kasy, sponsoring, czy cus?

    Moze beda organizowac jazdy na obiektach zamknietych za odpowiednia $?

    pozdr
    newrom
    PS. moze zadzwon do nich i zapytaj ? ;)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-06-03 00:13:14
    Temat: Re: Jed? szybko tam gdzie wolno
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 02.06.2009 Koczis <x...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > bezpieczenstwa na drodze, itp.
    >
    > Czy Ktos moze mi wytlumaczyc pocotokomu?

    Uwaga bede tłomaczył:

    1. założenia
    masz "coś" do wypromowania i gówniany budżet, lub
    oszczędzasz.

    2. sprytny plan
    zamiast się bujać ze standardową kosztowną ścieżką gdzie za wszystko się
    płaci, wymyślasz sprytny plan.
    2a zapisujesz na kartce 3~5 słów kluczy synonimów "cosia".
    2b przeszukujesz "mainstreamowe" media, za pomocą ww., dodając za każdym
    razem standardowy zestaw nośnych kluczy jak: bezpieczeństwo, zagrożenie,
    pomoc, itd. Jak nie idzie to dodajesz kilka bliskoznacznych.
    2c ze znalezionej kupy klecisz _społeczny_ cel akcji, styknie A4 i już
    poważnie wygląda. Wymyślasz hasło, 1 zdanie, im prostsze i głupsze tym
    lepsze.

    3. idziesz z ww. przygotowanym materiałem do tych samych mediów i
    tłumaczysz że dołączając do prospołecznej akcji zrobią sobie dobrze.
    Media mają to do siebie że mają w cholerę pustego przebiegu na reklamę,
    jednocześnie chcą koniecznie robić wrażenie że są obłożeni na 110%. Taki
    materiał społeczny więc robi im dobrze i jak już trafisz do
    odpowiedniego człowieka to jest z górki. Tym bardziej że "problem jest"
    bo już nawet o tym pisali/mówili.

    4. Chodzisz dumny że za mniej niż 20% zwykłego budżetu puściłeś klientowi
    promocję o jakiej nie marzył (bo go nie stać), w dodatku myślisz że
    zrobiłeś coś naprawdę dobrego. Tak dla innych dobrego, no pomogłeś
    ludzkości tak po prostu.

    --
    kakmaratgmaildotcom
    no cieszę się że mogłem pomóc.

  • 4. Data: 2009-06-03 05:45:01
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    <n...@s...com> wrote

    > Moze beda organizowac jazdy na obiektach zamknietych za odpowiednia $?

    "Płacąc 100 zł spędza się na torze 3 godziny"

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 5. Data: 2009-06-03 06:43:37
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Spider A.J. pisze:

    > "Płacąc 100 zł spędza się na torze 3 godziny"

    I zeby dojechac do toru 400 km w 1 strone to ile ? :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2009-06-03 06:45:14
    Od: ";-\)" <s...@g...pl>

    > "Płacąc 100 zł spędza się na torze 3 godziny"
    Ale nie dotyczy to raczej Toru Poznan. Tu na doskonaleniu jazdy placi sie
    100 za 3x20 min

    --
    Jedi ;-)
    Z750

  • 7. Data: 2009-06-03 17:49:09
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    ";-)" <s...@g...pl> wrote in message

    > Ale nie dotyczy to raczej Toru Poznan. Tu na doskonaleniu jazdy placi sie
    > 100 za 3x20 min

    Czytales to co jest pod linkiem?
    No to przeczytaj a potem medrkuj.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 8. Data: 2009-06-03 18:05:01
    Od: ";-\)" <s...@g...pl>

    > Czytales to co jest pod linkiem?
    > No to przeczytaj a potem medrkuj.
    Dobra, to sprecyzuje:
    spedza sie 3 godziny, jezdzi sie tylko godzine :)

    --
    Jedi ;-)
    Z750 [mechaniczna pomarancza]

  • 9. Data: 2009-06-03 19:32:25
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    ";-)" <s...@g...pl> wrote

    > Dobra, to sprecyzuje:
    > spedza sie 3 godziny, jezdzi sie tylko godzine :)

    Teoria tez bywa pomocna :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 10. Data: 2009-06-03 19:48:41
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    ;-) pisze:

    > Dobra, to sprecyzuje:
    > spedza sie 3 godziny, jezdzi sie tylko godzine :)
    pojedź i sprawdź jak ta godzina wykańcza,to nie jest to samo co trasa.

    --
    Tomek
    BMW R1100S