eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJedź szybko tam gdzie wolnoRe: Jed? szybko tam gdzie wolno
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jed? szybko tam gdzie wolno
    Date: Wed, 3 Jun 2009 00:13:14 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 48
    Message-ID: <h04f6q$aud$1@news.onet.pl>
    References: <6...@n...onet.pl>
    Reply-To: j...@s...com
    NNTP-Posting-Host: chello089078203078.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1243987994 11213 89.78.203.78 (3 Jun 2009 00:13:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Jun 2009 00:13:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:601196
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 02.06.2009 Koczis <x...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Witam.
    >
    > Dzis zobaczylem w Wawie nowy baner reklamowy dotyczacy motocyklistow.
    > tu link do ich strony:
    >
    > http://www.fastbiker.pl/
    >
    > Zaciekawiony zagladam na ta stonke, a tam lipa :( nic nie ma, co by dotyczylo
    > bezpieczenstwa na drodze, itp.
    >
    > Czy Ktos moze mi wytlumaczyc pocotokomu?
    > Za duzo kasy, sponsoring, czy cus?

    Uwaga bede tłomaczył:

    1. założenia
    masz "coś" do wypromowania i gówniany budżet, lub
    oszczędzasz.

    2. sprytny plan
    zamiast się bujać ze standardową kosztowną ścieżką gdzie za wszystko się
    płaci, wymyślasz sprytny plan.
    2a zapisujesz na kartce 3~5 słów kluczy synonimów "cosia".
    2b przeszukujesz "mainstreamowe" media, za pomocą ww., dodając za każdym
    razem standardowy zestaw nośnych kluczy jak: bezpieczeństwo, zagrożenie,
    pomoc, itd. Jak nie idzie to dodajesz kilka bliskoznacznych.
    2c ze znalezionej kupy klecisz _społeczny_ cel akcji, styknie A4 i już
    poważnie wygląda. Wymyślasz hasło, 1 zdanie, im prostsze i głupsze tym
    lepsze.

    3. idziesz z ww. przygotowanym materiałem do tych samych mediów i
    tłumaczysz że dołączając do prospołecznej akcji zrobią sobie dobrze.
    Media mają to do siebie że mają w cholerę pustego przebiegu na reklamę,
    jednocześnie chcą koniecznie robić wrażenie że są obłożeni na 110%. Taki
    materiał społeczny więc robi im dobrze i jak już trafisz do
    odpowiedniego człowieka to jest z górki. Tym bardziej że "problem jest"
    bo już nawet o tym pisali/mówili.

    4. Chodzisz dumny że za mniej niż 20% zwykłego budżetu puściłeś klientowi
    promocję o jakiej nie marzył (bo go nie stać), w dodatku myślisz że
    zrobiłeś coś naprawdę dobrego. Tak dla innych dobrego, no pomogłeś
    ludzkości tak po prostu.

    --
    kakmaratgmaildotcom
    no cieszę się że mogłem pomóc.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: