  • Data: 2013-02-26 18:48:21
    Temat: Re: Jęczy skrzynia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości
    >Teraz zanim pojadę do warsztatu gdzie mi walną ściemę chciałbym
    >zapytać: skąd pochodzi dzwięk jęczenia? Uszkodzone lożyska? Coś
    >zatarte? Plan zapewne jest taki że skrzynie wymieniamy na "nową" ze
    >szrotu. Czy będa mieli rację nie podejmójąc się nawet próby
    >diagnostyki? Znajomy mechanik powiedział że w szumiące by jeszcze
    >zaglądał ale jęczące tylko na złom. Ma rację?

    Chyba ma.
    Skrzynie trzeba wymontowac, rozebrac, bedzie to dlugotrwale, a wiec
    kosztowne.
    I nawet nie wiem czy da rade naprawic, bo moze juz czesci zamiennych
    nie ma, albo konstrukcja jednorazowa.

    "kup se pan na szrocie druga skrzynie, moze bedzie lepsza".

    Ja mialem ciekawszy numer - pare razy skrzynia mi sie zrobila dziwnie
    glosna.
    I zawsze to bylo na jednym rondzie w Klodzku, ktore (Klodzko)
    odwiedzalem sporadycznie.
    A potem tak stopniowo sie uciszalo.

    Ki czort ? Ze tam jakas ciekawa kombinacja warunkow wystepowala to
    mozliwe, ale co sie w ich wyniku dzialo ?

    J.