  • 1. Data: 2010-08-15 21:28:13
    Temat: Jechała 200km/h, uderzyła w most
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Jakoś jeszcze na grupę nie trafiło:
    http://www.tvn24.pl/-1,1669247,0,1,jechala-200-kmh--
    uderzyla-w-most,wiadomosc.html

    Niesamowite, gdzie te auto ma koła? Czy to sama karoseria odcięta przez
    strażakow i odłożona na bok? Jakos nie moge znalezc nic wiecej poza tym
    jednym niusem.

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 2. Data: 2010-08-15 21:30:43
    Temat: Re: Jechała 200km/h, uderzyła w most
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 21:28:13 +0200, Stefan napisał(a):

    > Jakoś jeszcze na grupę nie trafiło:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1669247,0,1,jechala-200-kmh--
    uderzyla-w-most,wiadomosc.html

    niestety... przeżyła.. :-/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-08-15 21:34:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Stefan pisze:

    > Niesamowite, gdzie te auto ma koła? Czy to sama karoseria odcięta przez
    > strażakow i odłożona na bok? Jakos nie moge znalezc nic wiecej poza tym
    > jednym niusem.

    Skad wiedzieli ze akurat 200?
    Za duzo zostalo z tego samochodu jak na 200...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2010-08-15 21:36:19
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 21:28:13 +0200, Stefan napisał(a):

    > Jakoś jeszcze na grupę nie trafiło:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1669247,0,1,jechala-200-kmh--
    uderzyla-w-most,wiadomosc.html

    Niedobrze, mosty pozazdrościły drzewom i zaczynają też wyskakiwać na
    jezdnię...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2010-08-15 21:37:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Aug 2010 21:28:13 +0200, Stefan <s...@c...wp.pl>
    wrote:

    >Niesamowite, gdzie te auto ma koła?
    (...)

    Może nie zadziałało wypuszczanie podwozia podczas podchodzenia do
    lądowania?

    P.S. "Jak poinformował nas internauta Karol, do wypadku doszło ok. 6.
    rano" - o 6 rano to jest już jasno.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-08-15 21:40:52
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Skad wiedzieli ze akurat 200?
    > Za duzo zostalo z tego samochodu jak na 200...

    Nie potrafie sobie przypomniec takiego odcinka trasy sobotka-wrocław, na
    ktorym da sie do 200km/h rozpedzic :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 7. Data: 2010-08-15 21:54:22
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-15 21:37, jerzu pisze:

    > Może nie zadziałało wypuszczanie podwozia podczas podchodzenia do
    > lądowania?
    > P.S. "Jak poinformował nas internauta Karol, do wypadku doszło ok. 6.
    > rano" - o 6 rano to jest już jasno.

    Pewnie wjeżdżała do zabudowanego ;)

    Coś musi być na rzeczy ostatnio. Jechałem dziś DK94 z Opola do
    Wrocławia ... 20 km przed Wrocławiem poza obszarem zabudowanym
    (przypominam, dopuszczalna prędkość 90 km/h) doszedłem kolumnę
    (acz mocno rozrzuconą, nie jechali zderzak w zderzak) pojazdów
    ... koło 30 samochodów ... jadących z prędkością około 65 - 75
    km/h ... co się namachałem kierą by wszystkich wyprzedzić, to
    cyc opada ...

    Wjechałem do Wrocławia (obszar zabudowany) ... na Krakowskiej
    jechałem około 75/h ... tu się zaczęła jatka ... Tylko poczuli,
    że są w zabudowanym i znamienna część pojazdów, które łyknąłem
    poza zabudowanym wyprzedzała mnie wściekle już we Wrocławiu z
    dużą różnicą prędkości (ok 20 - 30 km/h), przelatała na
    pomarańczowych etc ...

    Taka se obserwacja podczas spacerowej jazdy (siedziałem za
    kółkiem już 11 h, więc leciałem swoim powolnym tempem - czyli
    110 poza zabudowanym i 70-80 w zabudowanym) ...

    6008

  • 8. Data: 2010-08-15 22:06:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Aug 2010 21:40:52 +0200, Arek M wrote:

    >Nie potrafie sobie przypomniec takiego odcinka trasy sobotka-wrocław, na
    >ktorym da sie do 200km/h rozpedzic :)

    Lotnisko w Miroslawicach ?
    Poza tym masz kiepskie auto - odpowiednio mocny silnik i na zwyklej
    drodze wyjdzie 200. Tylko na hamowanie miejsca zabraknie.

    A tak w ogole - to cos mi sie wydaje ze pomiar predkosci metoda "po
    wypadku wskazowka ustawila sie na liczbie 200".

    A poza tym .. gdzie tam jest most ?

    J.

  • 9. Data: 2010-08-15 22:39:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Stefan pisze:
> [...]
    >

    > Niesamowite, gdzie te auto ma koła? Czy to sama karoseria odcięta przez
    > strażakow i odłożona na bok? Jakos nie moge znalezc nic wiecej poza tym

    W tym artykule napisano że jechała 200km/h i straciła panowanie nad
    pojazdem, a następnie (już nie wiadomo z jaką prędkością) uderzyła w most.
    Zaraz obok piszą że uderzyła w most 200km/h.
    No i trudno wyczytać z układu zdań czy ta prędkość została ustalona
    przez strażaków, czy przez samego dziennikarza.

    Ja rozumiem że dla dziennikarza to wszystko jedno, ważne żeby pojawiło
    się 200km/h.

    A metodologia badania to może być tradycyjne "wskazówka prędkościomierza
    zatrzymała się na...".
    Jakoś jeżdżę moim jednym samochodem i wskazówka sobie potrafi skoczyć
    nawet do 100km/h - może i nie byłoby to takie dziwne, ale ja nie mam
    nawet linki prędkościomierza założonej.

    Jak bym w coś wydzwonił to ta wskazówka by pewnie zrobiła kilka obrotów
    nim by się zatrzymała.

  • 10. Data: 2010-08-16 00:04:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 15 Aug 2010 21:28:13 +0200, osobnik zwany Stefan
    wystukał:

> [...]
    >
    > Niesamowite, gdzie te auto ma koła? Czy to sama karoseria odcięta przez
    > strażakow i odłożona na bok? Jakos nie moge znalezc nic wiecej poza tym

    najbardziej podob mi się początek artykułu: "Niebezpieczny wypdek..."
    A są bezpieczne?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?