  • 11. Data: 2010-08-16 00:22:09
    Temat: Re: Jechała 200km/h, uderzyła w most
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Lotnisko w Miroslawicach ?
    > Poza tym masz kiepskie auto - odpowiednio mocny silnik i na zwyklej
    > drodze wyjdzie 200. Tylko na hamowanie miejsca zabraknie.

    Nie przesadzaj, jak przyspieszy to i zahamuje. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-08-16 01:03:24
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-08-15 22:39, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    uderzyla-w-most,wiadomosc.html
    > A metodologia badania to może być tradycyjne "wskazówka prędkościomierza
    > zatrzymała się na...".
    Typowy bełkot dziennikarski. Nie ma co oczekiwać konkretów, ma być tylko
    sensacja.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 13. Data: 2010-08-16 09:02:27
    Od: Paweł <o...@m...com>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    uderzyla-w-most,wiado
    > Niedobrze, mosty pozazdrościły drzewom i zaczynają też wyskakiwać na
    > jezdnię...

    Zburzyć wszystkie. To mordercy!

    --
    Paweł

  • 14. Data: 2010-08-16 09:12:54
    Temat: Re: Jecha?a 200km/h, uderzy?a w most
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 15 Aug 2010 22:22:09 GMT, to wrote:
    >begin J.F.
    >
    >Nie przesadzaj, jak przyspieszy to i zahamuje. ;-)

    Az tak dlugich prostych tam nie ma :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-08-16 09:42:32
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > najbardziej podob mi się początek artykułu: "Niebezpieczny wypdek..."
    > A są bezpieczne?
    :)))))

    ale te 200 to trzeba podzielic przez dwa jak w morde strzelił. co jak co ale
    mam dosc niską ocenę polskiej prasy codziennej - tvn rowniez nie powala.
    przypomina mi sie skecz kmn: http://www.youtube.com/watch?v=jwOFMOXP-eM

    pasuje idealnie:)))))))))))))))))))))
    sir

  • 16. Data: 2010-08-16 10:09:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-08-15 22:39, Tomasz Pyra pisze:
    > A metodologia badania to może być tradycyjne "wskazówka prędkościomierza
    > zatrzymała się na...".
    Lepszą metodę widziałem niedawno w tv. Wypowiadał się świadek - na moje
    oko emeryt, stary ormowiec ;-) "Motocyklistę tylko słyszałem, jechał
    bardzo szybko, na moje ucho ze 200 km/h" ;-)

    Maciek

  • 17. Data: 2010-08-18 20:47:31
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 16 Sie, 10:09, Maciek <m...@n...pl> wrote:
> [...]
    > oko emeryt, stary ormowiec ;-) "Motocyklistę tylko słyszałem, jechał
    > bardzo szybko, na moje ucho ze 200 km/h" ;-)

    To jedna z dwóch najlepszych metod dostępnych człowiekowi stosowana do
    tej pory w radarach policji, działająca wykorzystując efekt
    Dopplera :). Druga to na "mgnienie oka" znacznie nowsza, stosowana też
    w radarach policji -w tych wersjach z laserem :)

    Pzdr.

  • 18. Data: 2010-08-19 00:55:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    jacek2v pisze:
    tradycyjne "wskazówka prędkościomierza

    > To jedna z dwóch najlepszych metod dostępnych człowiekowi stosowana do
    > tej pory w radarach policji, działająca wykorzystując efekt
    > Dopplera :).

    Się śmiej... Jak ktoś ma słuch absolutny i byłby w stanie wiernie
    odtworzyć odgłos "ziiiiiiiiummmmmmm" który usłyszał jak mijał go pojazd,
    to mógłby na tej podstawie określić jego prędkość na podstawie stosunku
    częstotliwości zbliżania do częstotliwości oddalania.

  • 19. Data: 2010-08-19 07:15:50
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 19 Sie, 00:55, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

> [...]
    > to mógłby na tej podstawie określić jego prędkość na podstawie stosunku
    > częstotliwości zbliżania do częstotliwości oddalania.

    No to jeszcze musiałby mieć wyśmienite gardło :)
    Poza tym to co słyszymy to głównie dźwięk silnika (i jęk rozrywanego
    powietrza :)) wystarczy, że ktoś upuści gazu lub go depnie ton się
    zmieni i po mierzeniu :)

    Pzdr.