  • Data: 2010-08-19 00:55:37
    Temat: Re: Jechała 200km/h, uderzyła w most
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    jacek2v pisze:
> [...]
    tradycyjne "wskazówka prędkościomierza

    > To jedna z dwóch najlepszych metod dostępnych człowiekowi stosowana do
    > tej pory w radarach policji, działająca wykorzystując efekt
    > Dopplera :).

    Się śmiej... Jak ktoś ma słuch absolutny i byłby w stanie wiernie
    odtworzyć odgłos "ziiiiiiiiummmmmmm" który usłyszał jak mijał go pojazd,
    to mógłby na tej podstawie określić jego prędkość na podstawie stosunku
    częstotliwości zbliżania do częstotliwości oddalania.