eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc
    przyszłość świata...
    Date: Fri, 27 Apr 2018 11:46:58 +0200

    W dniu 2018-04-26 o 23:55, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:pbt7lm$l81$1@node1.news.atman.pl...
    >> On 4/26/2018 12:03 PM, HF5BS wrote:
    >>> https://wiadomosci.onet.pl/swiat/wielka-brytania-zeg
    ary-analogowe-znikna-ze-szkol-uczniowie-maja-problem
    y-z/hqme6d7

    > Oh co? Nie znam tego słowa w naszym języku...
    > Wygodniejsze? To dobrze. Tylko ja widzę, że nie jarzysz tej subtelności
    > - niewygodne, to likwidujemy, zamiast po prostu korzystać z nowego.

    > To niech się nauczą. Nie naciskam, aby umiał wyciągać tenżże z 319.46,
    > ale jak nie umie z 2, czy 4 z dokładnością choćby jednej cyfry po
    > przecinku, to już mi coś się na żółto świeci...

    > Ja obruszam się tylko na likwidowanie wiedzy z powodu jej niewygodności.
    > OK, skoro łatwiej czzytać cyfry (jak dla kogo), to niech korzysta z
    > nowego, ale stare, póki jeszcze żżyje, zostawić w spokoju.
> [...]

    Kilkukrotnie były przymiarki do zegarów wyłącznie cyfrowych (w sensie:
    wyświetlających cyfry) w deskach samochodowych.
    Był to niewypał. Okazało się, że dużo szybciej i przy zaangażowaniu
    mniejszych zasobów odczytuje się prędkość ze wskazówki czy suwaka,
    aniżeli z wyświetlacza cyfrowego.

    Ja zegarki "cyfrowe" noszę już od wielu lat, ale nie widzę różnicy w
    czasie odczytu wskazówkowego czy cyfrowego. Może tylko jeden mankament
    większości wskazówkowych: brak AM/PM. Chyba, że ktoś ma zegar
    wskazówkowy 24-godzinny, jak na okręcie podwodnym, to wtedy trzeba się
    chwilkę zastanowić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam