eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc
    przyszłość świata...
    Date: Thu, 26 Apr 2018 14:35:32 +0200

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5ae1aa82$0$672$65785112@news.neostrada.pl...
    > Gdzieś (USA?) postulowano, aby liczbę Pi w szkole ograniczyć tylko do
    > części całkowitej, bo jest problem obliczeniami na papierze.
    > Źródła jakoś nie mogę na szybko odszukać.

    Nie osłabiaj mnie :>
    Ale spoko, nie do ciebie piję, tylko do tego tłumoctwa właśnie.
    Nosz qrfa, rozumiem, że musiałby zapamiętać i liczyć do 20 pozycji po
    przecinku. Ale zupełnie wystarczające w szkole 3.14 i tego nie umieć, to ażż
    zwątpiłem, I rację pisarzowi przyznaję, że populacja rośnie, przy
    niezmiennej sumie IQ,,, Przeciez taki kretyn, bo jak inaczej nazwać, jak mu
    przyjdzie coś bardziej skomplikowanego policzyć, to się ze zgryzoty
    zapłacze, jak mu np. system operacyjny powie "nie wstanę, tak będę leżał".
    Zamiast wziąść (ort celowy) ołuwek i kartkie papjeru (orty też celowe) i
    policzyć, czego przynajmniej mnie uczono, w dupawej, ale jednak uczono i
    nauczono, pisemnie, to mu łonczność z fejzbókiem (też orty celowe) siadła i
    nie ma jak bidula sprawdzić. Ale zapytaj o pierwsze 20 pozycji seksualnych
    (inna sprawa, że niebawem bez dobrego automatu sam nie zarucha), to z
    pamięci je wylistuje z zamkniętymi oczami. I nie daj Boże nie powie
    "murzyn", bo to największa obraza na świecie bedzie. Gdzie (tu *.pl) spada
    pozycja z klasyki polskiej literatury, ale wchodzi Harry Potter w to
    miejsce.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...