  • Data: 2012-12-27 11:25:31
    Temat: Re: Jebany system
    Od: RedLite <y...@b...von.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-27 09:58, BaX pisze:

    > Ale to nie ja narzekam, że niska tylko Ci co nie zdają.

    Trudno żebyś narzekał skoro jesteś w elytarnej elycie. :/

    Ty tylko nie możesz pojąć jak to jest, że tyle osób nie zdaje, skoro na
    pręgu/pms wszyscy na pierwszej godzinie wyjechali na miasto.
    Zapomniałeś tylko podać skąd miałaby wynikać jakakolwiek korelacja.
    Znaczy skąd w ogóle to Twoje dziwowanie.

    O tym co będzie na pierwszej lekcji decyduje instruktor, czasem być może
    nawet zwyczaj w całej szkółce (czasem logistyka, gdy plac manewrowy jest
    daleko od siedziby) I nie ma nic wspólnego z umiejętnościami kursanta.

    Natomiast zderzenie zdawalności obserwowanej tutaj i tej ogólnopolskiej,
    jakoś nie wzbudziło twoich wątpliwości.
    Logiczna masakra!

    --

    RedLite