    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    <50d2d0a0$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Jebany system
    Date: Thu, 20 Dec 2012 11:11:17 +0100

    > 20 godzin i zadnej dodatkowej, ani wczesniej ani w trakcie z tatusiem itp?

    Tatusiem? LOL Zdawałem PJ w wieku 30 lat, nigdy nie jeżdziłem samochodem
    jako kierowca, zawsze miałem kierowców, wolałem imprezować i nie jeździć po
    pijaku. Zanim drugi raz zaczałem chodzić na kurs, bo pierwszy olałem zanim
    się zaczał, jeździłem pare godzin po zamkniętym parkingu żeby nie wyjść na
    kompletnego lamera. Jeździłem po to żeby ogarnąć samochód, teraz każdy
    szczyl to zanim idzie na kurs już jest mistrzem kierownicy. Wtedy uważałem,
    że w moim wypadku bardzo wygodne było nie mieć PJ, nie musiałem wozić
    nawalonych kumpli, w pracy nikt mi nie truł dupy o aucie służbowym, czasy
    były takie, że wszędzie dało się bez problemu dojechać autobusami albo PKP.
    /jedno i drugie miałem 'pod nosem'/

    > btw jakie miasto?

    Rybnik, wtedy jedyny ośrodek który miał prawo do prowadzenia egzaminów w
    moim rejonie, a drugą stronę Bielsko.