  • 1. Data: 2010-10-27 00:42:49
    Temat: Jebane drogi zaufania. "Bezpieczna Ósemka" - szykan kierowców ciąg dalszy.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Szanowni Państwo, niniejszym uprzejmie donoszę, że na DK8
    wycięto z ruchu kolejne 2 kilometry jezdni i ozdobiono je
    malunkiem oznaczającym wyłączeniem z ruchu ;)

    Po wyjechaniu z trójkąta "Kępno-HUJĘCIN-BRALIN" dojeżdżamy do
    kilometra 169 i 167 gdzie dziś dostrzegłem malunek, który
    jeszcze dziś wygląda na 3 pas ruchu. Chciałoby się powiedzieć
    WOW, ale 2,5 metrówka to to raczej nie będzie. Obstawiam, że na
    dniach pojawi się tam "pijana zebra" czyli skośne pasy. W ten
    oto sposób po turlaniu się za traktorem w w/w trójkącie, wpadamy
    w kwadrat. No to mamy już paręnaście kilometrów, jeśli nie
    parędziesiąt, gdzie praktycznie nie da się wyprzedzać bez
    łamania prawa ;/

    Czyżby chodziło jednak o to, by jadąca 5-8 godzin PKP miała być
    prawdziwą konkurencją dla DK8 ????

    Pięknie, Kurwa, Pięknie !
    6008

  • 2. Data: 2010-10-27 11:08:13
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-26, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Czyżby chodziło jednak o to, by jadąca 5-8 godzin PKP miała być
    > prawdziwą konkurencją dla DK8 ????

    A2/A1/A4 same na siebie nie zarobią.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2010-10-27 11:44:06
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-10-27 11:08, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > A2/A1/A4 same na siebie nie zarobią.

    W polaczeniu z newsem o platnej A4 z Wroclawia do Katowic, to
    faktycznie tak wyglada.

    ATSD to jest nowa kampania telewizyjna "drog zaufania" z informacja
    ze uratowali wiele istnien ludzkich. Podsuwam kolejny pomysl: zamknac
    wszystkie drogi.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2010-10-27 11:49:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
    > A2/A1/A4 same na siebie nie zarobią.

    Zarobia zarobia - jak sie przestanie do PKP doplacac to jeszcze
    wiecej zarobia.
    Samochod sporo wiecej pali przy 130 niz przy 50.

    Pocieszajace jest w tym tylko to ze moze niedlugo pojedziemy S-8.

    J.

  • 5. Data: 2010-10-27 11:52:03
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-27, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > W polaczeniu z newsem o platnej A4 z Wroclawia do Katowic, to
    > faktycznie tak wyglada.

    Dołóż do tego starsze wiadomości o obwodnicy Jaworzna, o Kulczyku
    protestującym przeciwko budowie drogi *prostopadłej* do autostrady, o
    remoncie DK92...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2010-10-27 11:56:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 11:08:13 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > A2/A1/A4 same na siebie nie zarobią.

    Ale one nie muszą zarabiać, przynajmniej A1 i A4 - bo zostały zbudowane za
    nasze pieniądze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-10-27 12:15:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zarobia zarobia - jak sie przestanie do PKP doplacac to jeszcze
    > wiecej zarobia.
    > Samochod sporo wiecej pali przy 130 niz przy 50.

    Ale przy średniej 130km/h na autostradzie już nie pali dużo więcej niż
    przy średniej 50km/h po naszych krajówkach.

    > Pocieszajace jest w tym tylko to ze moze niedlugo pojedziemy S-8.

    Pocieszające to by było jakby S8 sięgała od Wrocławia do Białegostoku...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2010-10-27 12:16:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-27, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Ale one nie muszą zarabiać, przynajmniej A1 i A4 - bo zostały zbudowane za
    > nasze pieniądze.

    Naiwnyś...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2010-10-27 12:54:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> writes:

    > Ale przy średniej 130km/h na autostradzie już nie pali dużo więcej niż
    > przy średniej 50km/h po naszych krajówkach.

    Moja Fabia pali jakies 5.6-5.8 przy zwyklej przepisowej jezdzie po
    krajowkach, 6.0 jesli na wyjedzie byl korek w Lomiankach, oraz powyzej
    8 na autostradzie.

    MJ

  • 10. Data: 2010-10-27 19:11:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    > Pocieszające to by było jakby S8 sięgała od Wrocławia do
    > Białegostoku...

    No wiesz - AOW oddadza za rok, Wrc-Olesnica sie buduje, obwodnica
    olesnicy juz jest, gierkowka juz jest - najgorzej jest od Kepna do
    Wielunia .. no i do Klodzka po ostatnich usprawnieniach tez
    kiepsko.

    J.