-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
t-for-mail
From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Jebane drogi zaufania. "Bezpieczna Ósemka" - szykan kierowców ciąg
dalszy.
Date: Wed, 27 Oct 2010 00:42:49 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 23
Message-ID: <ia7lh6$r2l$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: do-atman-1a.connecta.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1288132966 27733 77.79.222.138 (26 Oct 2010 22:42:46
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Oct 2010 22:42:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Virus_maker_ver/3.997 (WINZGROZA XP; U; WINZGROZ NT 5.1; en-US;
rv:1.7.12) Gecko/20050923 Thundercat/1.0.7 Mnenhy/0.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320867
[ ukryj nagłówki ]Szanowni Państwo, niniejszym uprzejmie donoszę, że na DK8
wycięto z ruchu kolejne 2 kilometry jezdni i ozdobiono je
malunkiem oznaczającym wyłączeniem z ruchu ;)
Po wyjechaniu z trójkąta "Kępno-HUJĘCIN-BRALIN" dojeżdżamy do
kilometra 169 i 167 gdzie dziś dostrzegłem malunek, który
jeszcze dziś wygląda na 3 pas ruchu. Chciałoby się powiedzieć
WOW, ale 2,5 metrówka to to raczej nie będzie. Obstawiam, że na
dniach pojawi się tam "pijana zebra" czyli skośne pasy. W ten
oto sposób po turlaniu się za traktorem w w/w trójkącie, wpadamy
w kwadrat. No to mamy już paręnaście kilometrów, jeśli nie
parędziesiąt, gdzie praktycznie nie da się wyprzedzać bez
łamania prawa ;/
Czyżby chodziło jednak o to, by jadąca 5-8 godzin PKP miała być
prawdziwą konkurencją dla DK8 ????
Pięknie, Kurwa, Pięknie !
--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=535
6008
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.10 11:08 Krzysiek Kielczewski
- 27.10.10 11:44 elmer radi radisson
- 27.10.10 11:49 J.F.
- 27.10.10 11:52 Krzysiek Kielczewski
- 27.10.10 11:56 Waldek Godel
- 27.10.10 12:16 Krzysiek Kielczewski
- 27.10.10 12:15 Krzysiek Kielczewski
- 27.10.10 12:54 Michal Jankowski
- 27.10.10 19:11 J.F.
- 27.10.10 19:13 J.F.
- 27.10.10 20:03 Krzysiek Kielczewski
- 27.10.10 20:54 J.F.
- 27.10.10 21:39 Krzysiek Kielczewski
- 27.10.10 22:37 jerzu
- 27.10.10 23:30 Rafał \"SP\" Gil
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A