  • Data: 2011-11-28 15:27:28
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s2k <s...@d...pl> napisał(a):

    > Kiedy w japę od kogo kol wiek dostaniesz to będziesz już w locie myślał
    > gdzie najbliższy komisariat.Zastanów się, kiedy będziesz miał potrzebe,
    > żeby trafić na przyjaznych, fachowych Policmajstrów. Gdyby nie było tego
    > dnia kontroli a ktoś na 3 promilach uderzył w twoje auto w którym wiózł
    > byś dziecko i kochaną małżonkę, pisał byś po grupie gdzie te psy jak
    > zwierzyna grasuje!

    Praca w policji wyklucza życzliwość. Ma zakres obowiązku od do bez możliwości
    własnej interpretacji. To nie wina tych co sprawdzali. Ktoś napisał że im
    kazali to robili. Procedura jest chujowa. Jak szukają wczorajszych to jak się
    nazywa i czy ma OC sprawdzać tylko u wczorajszych. Ci bez OC niech mają w tym
    dniu bonusa. Kiedy indziej się ich trafi jak bez OC będą szukali. Co za
    problem zrobić akcję szukania wypitych jak na czerwonym świetle stoją? Widzisz
    gdzieś problem, trudności organizacyjne? Ja nie widzę. Przykład z 3 promilami
    jaki dałeś jest beznadziejny. Jak sprawdzają wszystko przy okazji szukania
    tych z 3 promilami. I akurat kontrolowany jest w porządku. To tracą czas w
    którym kilku wypitych przejedzie. Do dupy taka kontrola.