  • 11. Data: 2009-05-25 05:32:03
    Temat: Re: Jazdy testowe Harleyami czyli przesiadka ze skutera na HD:)
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Arbiter"
    a dziś była zacna imprezka u dealera Harley Davidsona - Liberator (wawa) pod
    tytułem Demo Truck Tour

    No i przez chrzciny jakies gowfniarza ominela mnie frajda zbadania
    "sportowego" harleja...Widzialem ze szykuja cos bo mam Liberatora kolo
    chalupy ale myslalem ze to jakis show zwiazany z tym co sie dzialo na
    Bemowie.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 12. Data: 2009-05-25 06:35:06
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Arbiter" <@arbiter.pl> wrote in message

    > Użytkownik "McFerry" <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > skuter się nie wali tak w zakrętach jak te HDki:)
    > Silnik w 50tce pracuje jak pszczółka a nie jak rzygający koń

    Nieco OT lecz ta figura stylistyczna jest ogromnym nieporozumieniem - konie
    nie rzygaja i z tego powodu czasem padaja na skret jelit.
    A'propos jazd probnych, nie radze wsiadac na sprzeta poza zasiegiem:
    sprobowalem KTM-a 690 SM i zachorowalem. A tak mi bylo fajnie na traktorze
    ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj